شرایط نامعلوم پارادوچرخه سوار ایران جهت شركت در انتخابی توكیو

شرایط نامعلوم پارادوچرخه سوار ایران جهت شركت در انتخابی توكیو

ساماس: مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در حالی از روز یکشنبه 12 اردیبهشت در بلژیک برگزار می گردد که هنوز ویزا برای تنها نماینده اعزامی ایران به این مسابقات صادر نشده است.


مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در ماده جاده در بلژیک برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: برای اعزام به این مسابقات تمام مقدمات کار توسط فدراسیون دوچرخه سواری با همکاری کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و قرار بر این بود در صورت صدور ویزا از طرف سفارت بلژیک امروز به همراه مربی ام عازم مسابقات شویم که متاسفانه هنوز ویزا صادر نشده است.
وی درباره وضعیت خود جهت شرکت در این مسابقات، اظهار داشت: در این مسابقات کسب مدال برای من مهم نیست و تنها به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهان هستم تا جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کنم. هم اکنون نیز جهت شرکت در این مسابقات از شرایط آمادگی خوبی برخوردارم.
تنها نماینده پارادوچرخه سواری اظهار داشت: اگر نتوانم به این تورنمنت اعزام شوم سهمیه را از دست خواهم داد.
وی اشاره کرد: چون در کلاس خود در آسیا اول هستم و در جاکارتا نیز در ماده پیست به مدال برنز دست یافتم، کمیته ملی پارالمپیک موافقت کرده که جزء گروه چهارم به توکیو اعزام شوم، البته این در صورتی امکانپذیر است که در مسابقات جهانی بلژیک شرکت کنم.
محمدی در آخر اضافه کرد: نزدیک به ۳ سال است که برای کسب سهمیه تلاش می کنم و الان بزرگ ترین آرزویم این است که برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک شرکت کنم.




منبع:

1400/02/09
12:49:12
5.0 / 5
1286
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا