در بار و بندیل ورزشكاران بریتانیا برای المپیك چه چیزهایی پیدا می شود؟

در بار و بندیل ورزشكاران بریتانیا برای المپیك چه چیزهایی پیدا می شود؟

ساماس: تایمز در گزارشی به بررسی اقلام و اقدامات تدارکاتی کاروان تیم انگلیس برای المپیک پرداخته است.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از تایمز، در حالیکه کشورها و ورزشکاران المپیکی در حال آماده شدن و بستن چمدان ها برای حضور در این رقابت ها هستند، ورزشکاران بریتانیایی به سبک خودشان با توپ پر به استقبال بازی ها می روند.

بیش از ۴۵ هزار چای کیسه ای، بیشتر از ۷۰۰۰ خوراکی ترد و حدودا ۸۰۰۰ فرنی همراه کاروان بریتانیا به بازی ها برده می شوند. این ها در کنار سرآشپز اختصاصی است که برای بازی ها به المپیک برده می شود و وظیفه طبخ غذا برای ورزشکاران را دارد.

اقلامی که توسط اسپانسرهایی مانند Aldi و Dreams تهیه شده بود، همه در ماه فوریه در یک کشتی باری بزرگ همراه با تجهیزات نمایشی، مانند کیسه های بوکس و تشک های جودو و نزدیک به ۱۰۰۰ بالش، تشک و پتو بسته بندی شدند.

همچنین بیشتر از ۵۰ دوچرخه همراه هم برای کاروان انگلیس به این بازی ها برده می شود تا ورزشکاران در اوقات استراحت هم از ورزش دور نباشند.

این کشتی بعد از سفری ۵۵ روزه بزودی وارد توکیو خواهد شد.

در همین حال، علیرغم مشکلات ناشی از همه گیری کرونا، سرآشپز تیم بریتانیا اعلام نمود که آماده سازی برای المپیک "بسیار خوب" پیش می رود. وی تأیید کرد که انتظار دارد در تیم بریتانیا برای نخستین بار زنان بیشتر از مردان حضور داشته باشند.

اتحادیه المپیک انگلیس اعلام نمود مجموعه ای از اقدامات بهداشتی را که فراتر از دستورالعمل های بهداشتی کمیته بین المللی المپیک و مسؤلان توکیو است را در دهکده بازی ها انجام خواهند داد تا از ایمنی ورزشکاران و مربیان اظمینان حاصل کنند. این موارد شامل استفاده از یک محصول ضدعفونی کننده است که برای بلند کردن اشیا و باز و بسته کردن درها در اردوهای آموزشی و دهکده المپیک استفاده می شود.





منبع:

1400/01/29
21:11:16
5.0 / 5
1227
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , تجهیزات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا