برگزاری مسابقات بولینگ جام رسانه

اسكندری: بولینگ و بیلیارد در بین جوانان پر مخاطب است

اسكندری: بولینگ و بیلیارد در بین جوانان پر مخاطب است

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با همکاری سازمان ورزش شهرداری استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات بولینگ ویژه رسانه های ورزشی را برگزار می نماید.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با همکاری سازمان ورزش شهرداری استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات بولینگ ویژه رسانه های ورزشی را برگزار می نماید. بدین جهت رسانه های مشتاق حضور در این رویداد می توانند بصورت رایگان با ارسال معرفی نامه به روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس بوسیله نشانی bowling.mediacup@gmail.com نسبت به ثبت نام بازیکنان در دو بخش آقایان و بانوان(هر بخش یک تیم جداگانه، که متشکل از سه بولر خواهد بود) تا تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه اقدام نمایند.
لازم به توضیح است به تیم های برتر در دو بخش آقایان و بانوان جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
قبل از این هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس با اعلان اینکه آمادگی داریم با همکاری سازمان ورزش، اقدامات توسعه ای بولینگ و بیلیارد در شهر تهران داشته باشیم، اظهار داشت: ورزش های بولینگ و بیلیارد از رشته های پر مخاطب در بین جوانان است و می توان آموزش های خوبی در این زمینه ارائه داد.






1399/11/14
12:43:43
0.0 / 5
1180
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا