لیست جذاب برای نقل و انتقالات؛

فصل داغ منچستر یونایتد

فصل داغ منچستر یونایتد

ساماس: بگفته رسانه های انگلیسی ستاره هایی مانند امباپه، دی یونگ و آدرین رابیو در رادار منچستر یونایتد قرار گرفته اند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، بعد از آن که «سر جیم رتکلیف» میلیاردر انگلیسی ۲۵ درصد از سهام منچستریونایتد را خریداری کرد حالا رسانه ها و هواداران این تیم منتظرند که تغییراتی که مقرر است در باشگاه اتفاق بیفتد را ببینند.
منچستری ها برای آنکه بتوانند از سرمایه ای که «رتکلیف» به باشگاه تزریق خواهدنمود بهره گیرند باید تا فوریه صبر کنند و این به مفهوم این است که فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو را از دست خواهند داد. پایگاه خبری «گل» اعلام نموده است که «رتکلیف» می خواهد تغییرات گسترده ای در این تیم بوجود آورد و نخستین اقدام «ژان کلود بلان» را بجای «ریچارد آرنولد» به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه منصوب کرده است.
«داوید دخا» دروازه بان سابق منچستر یونایتد که هم اکنون بازیکن آزاد است نخستین هدف «رتکلیف» است و این میلیاردر انگلیسی می خواهد او را به اولدترافورد باز گرداند. «فرنکی دی یونگ» دیگر بازیکنی است که این تیم بعد از آنکه نتوانست او را در تابستان به خدمت بگیرد باز هم می خواهد برای خرید او از بارسلونا اقدام نماید.
پایگاه خبری «سان» نوشته است که که شیاطین سرخ درحال آماده کردن فهرست بلندبالایی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند و پس از آن که از خرید «راسموس هویلند» نتیجه ای نگرفتند بدنبال یک گلزن در کلاس جهانی هستند. منچستر برای خرید «هویلند» ۷۳ میلیون یورو به آتالانتا پرداخت کرد اما این بازیکن نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.
پایگاه خبری «منچستر ایونینگ نیوز» هم اعلام نموده است که یونایتد دو ستاره دیگر را دنبال می کند. نخستین نفر «پیوتر زیلینسکی» لهستانی است که با ۲۹ سال سن در تیم ناپولی حضور دارد و نفر بعدی هم «ماریو هرموسو»، بازیکن ۲۸ ساله اتلتیکو مادرید است.
رسانه های انگلیسی گزارش دادند که فعالیت واقعی این تیم برای جذب بازیکنان در آخر فصل و با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع می شود و این باشگاه می خواهد به سراغ ستاره های بزرگی برود و در رأس آنها نام «کیلیان امباپه» مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن به چشم می خورد و با وجود اینکه رئال مادرید از مشتریان جدی امباپه است اما شیاطین سرخ قصد دارند پیشنهاد وسوسه انگیزی به او بدهند. «آدرین رابیو»، هافبک ایتالیایی یوونتوس هم دیگر بازیکنی است که در رادار منچستر یونایتد قرار دارد و این تیم می خواهد برای خرید او اقدام نماید.
به این ترتیب بااینکه این تیم در تعطیلات پیش رو قصد ندارد اقدامی جدی برای خرید بازیکنان مورد نظر خود انجام دهد اما مذاکرات خودرا از اکنون آغاز نموده است و انتظار می رود هواداران منچستر یونایتد در آخر فصل با تیمی بطورکامل متفاوت در «اولدترافورد» مواجه شوند.

1402/10/05
09:34:34
5.0 / 5
356
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا