گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

سفر زمینی کاروان ایران با تداعی جاده چالوس

سفر زمینی کاروان ایران با تداعی جاده چالوس

ساماس: به گزارش ساماس، اعضای کاروان ورزش ایران بعد از توقفی کوتاه در شانگهای به صورت زمینی عازم هانگژو شدند، آن هم در مسیری بارانی و با عبور از کنار آتش.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، در ادامه استقرار اعضای کاروان ورزش ایران در محل برگزاری بازی های آسیایی، امروز پنجشنبه کادر خبری این بازی ها همراه با تیم های ملی ووشو، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز دختران و همینطور رؤسای فدراسیون های شمشیربازی، تیراندازی، هندبال، جودو و … وارد هانگژو شدند.
این گروه از کاروان ورزش ایران همچون گروههای قبلی، از تهران راهی شانگهای شد و بعد از توقفی کوتاه در این شهر، به صورت زمینی و با اتوبوس به سمت هانگژو حرکت کرد.
مسیر سه ساعته شانگهای به هانگژو برای ایرانیان تداعی کننده جاده چالوس بود البته با رنگ و لعاب خیلی بیشتر چون که طول مسیر خلاصه می شد به سرسبزی تمام نشدنی دو طرف جاده و بارانی که یک لحظه هم بند نیامد.
شدت و استمرار بارش باران به حدی بود که در محلی در میانه راه که اتوبوس توقفی کوتاه در آن داشت، نه تنها ولنتیرها و دیگر چینی ها چتر به دست داشتند بلکه به مسافرانی که قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشتند هم چتر عرضه می کردند.
بخشی از جذابیت این مسیر سبزِ بارانی اما خدشه دار شد، آنجایی که آتش در کنار جاده خودنمایی می کرد. البته قاعدتاً دلیل آتشسوزی بر هیچکسی روشن نبود اما بدجور خواب را از سر مسافرانِ خسته هانگژو پراند.





منبع:

1402/06/30
13:13:22
5.0 / 5
346
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا