ستار همدانی عنوان كرد

مهدی هاشمی نسب در نقش کریم باقری!

مهدی هاشمی نسب در نقش کریم باقری!

ساماس: پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی نسب نقش «کریم باقری» را در استقلال ایفا می کند و بسیار کمک حال تیم خواهد بود.



ستار همدانی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: استقلال پر از حاشیه بود و نتیجه ای دور از انتظار کسب نمود. نکونام فراتر از یک سرمربی کار می کند و به تیم کمک کرده است. بازی استقلال و صنعت نفت دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال ضعیف و بی برنامه بود و چند علت داشت. حاشیه های چند وقت اخیر، گرمای هوا و ناهماهنگی جزو این دلیلهای بود.
ببینید ویدیو/ خلاصه دیدار صنعت نفت آبادان صفر - استقلال ۳
او افزود: با اینحال کار خوب آرش رضاوند و گلش موجب شد استقلال از این وضعیت بیرون رود. گل او جزو زیباترین گل ها بود. صنعت نفت بسیار عالی بازی را آغاز کرد و گردش توپ، حفظ توپ و جابه جایی بسیار خوبی در زمین داشتند اما با گل سریع نیمه دوم شیرازه صنعت نفت را از هم پاشید. همین مساله موجب شد بازیکنان استقلال به بازی مسلط شوند و نبض بازی را به دست بگیرند. نیمه دوم متعلق به استقلال بود.
مهدی هاشمی نسب نقش کریم باقری را دارد
بازیکن سابق استقلال افزود: انتظارات همیشه از استقلال بالاست و این تیم نیاز دارد تقویت شود چون هواداران بی شماری دارد. استقلال نیاز به بازیکن خارجی دارد. طبیعتا نکونام باید نقاط ضعف را شناسایی کند و حتما این کار را انجام داده است. حضور مهدی هاشمی نسب نیز بسیار به تیم می تواند کمک نماید. من پارینه فینال جام حذفی را از نزدیک دیدم و احساس کردم در آن بازی به نیمکت ضعیف باختیم. نیمکت ما باید تقویت می شد و حالا مهدی هاشمی نسب نقش کریم باقری را در استقلال ایفا می کند.
مشکلات مدیریتی بحث امروز و روز گذشته نیست
مدافع سالهای دور استقلال درباره ی وضعیت مدیریتی استقلال بیان کرد: مشکل مدیریتی بحث امروز و روز گذشته نیست و چند سال است که گریبان تیم را گرفته است. تغییرات موجب می شود ثبات مدیریتی ایجاد نشود و مشکلات ریشه ای نمی گذارد تیم در وضعیت خوبی قرار بگیرد. خطیر تازه آمده و مشکلات انباشته شده است. ما استقلالی ها به عنوان یک هوادار آرزویمان این است که از این مجموعه سربلند بیرون بیایند و همبستگی و هماهنگی در شاکله مدیریتی به وجود بیاید. امیدوار هستم آن کسی که تیم را نجات می دهد، خطیر باشد.







منبع:

1402/05/23
11:01:44
5.0 / 5
428
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا