خروج از ركود؛

اجبار کمیته برای از سرگیری جلسات کمیسیون ورزشکاران

اجبار کمیته برای از سرگیری جلسات کمیسیون ورزشکاران

ساماس: اعضای کمیسیون ورزشکاران بعد از ماه ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته های آتی تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خودرا برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، طبق مصوبه هیات اجرائی کمیته ملی المپیک مقرر است ۱۲ شهریورماه و قبل از بازی های آسیایی هانگژو، مجمع فوق العاده این کمیته اجرا شود.
به همین منظور کمیسیون ورزشکاران طی هفته های آتی تشکیل جلسه می دهد تا نمایندگان منتخب خودرا برای حضور در مجمع معرفی نماید. این کمیسیون ۶ نماینده در ترکیب مجامع کمیته ملی المپیک دارد که همگی دارای حق رای هستند.
کمیسیون ورزشکاران در حالی بواسطه مصوبه هیات اجرائی برای تشکیل مجمع، برگزاری نشست داخلی را در دستور کار قرار داده که سال جاری هیچ نشستی نداشته و در مجمع طی دوره ی جدید فعالیت - از آبان ۱۴۰۰ تاکنون- خیلی کم رونق و منفعل بوده طوری که تعداد جلساتش بیش از ۴ نشست نبوده است.
با این اوصاف در پیش بودن مجمع کمیته ملی المپیک حالت «اجبار» داشته برای کمیسیون ورزشکاران تا بالاخره برای تشکیل جلسه امسال دست به کار شود.
محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران دراین زمینه به خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته دوم یا سوم تیرماه کمیسیون ورزشکاران تشکیل جلسه می دهد. دستور جلسه کلی بصورت دقیق معین نیست اما بطور قطع تعیین نماینده کمیسیون ورزشکاران یکی از اصلی ترین آنها است.
وی در مورد انتخاب گزینه های موردنظر برای معرفی به مجمع کمیته ملی المپیک یاد آور شد: زمان مجمع نزدیک به بازی های آسیایی است و بطور قطع بسیاری از ورزشکاران درگیر اردوی تدارکاتی هستند و چه بسا در اردوی خارج از کشور باشند. همین مسئله انتخاب گزینه ها را سخت می کند اما در هر صورت در جلسه پیش رو دراین زمینه جمع بندی حاصل می شود.
بیداریان در مورد فاصله زیاد به وجود آمده در برگزاری نشست های کمیسیون ورزشکاران اشاره کرد: تشکیل جلسات در صورت حضور نصف بعلاوه یک تعداد اعضا رسمیت پیدا می کند در صورتیکه طی ماه های اخیر به خاطر شروع برنامه های آماده سازی فدراسیون ها برای بازی های آسیایی، شرایط همه اعضا برای حضور در نشست یکسان و همزمان نبود. اما در هر صورت حتما طی دو - سه هفته آتی نشست کمیسیون ورزشکاران برگزار می شود اما هنوز زمان دقیق نهایی نشده است.

1402/04/10
10:56:41
5.0 / 5
332
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا