اختلاف نظر بین نکونام و باشگاه فولاد تایید شد!

اختلاف نظر بین نکونام و باشگاه فولاد تایید شد!

به گزارش ساماس، خوزستان سخنگوی باشگاه فولاد با تایید اختلاف نظر بین باشگاه و جواد نکونام، اظهار داشت: البته این اختلاف نظر آنقدر بزرگ نیست که مشکل ساز شود.


آرمین مرادی با اشاره به اینکه فولاد و نکونام تمایل به ادامه همکاری دارند، اظهارکرد: ان شاءالله این اختلاف نظرها از بین می رود و ما از آقای نکونام استفاده می نماییم و برابر الهلال آبروداری نماییم.
به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور آقای رادکیا سرپرست باشگاه در قطر برای رفع چالش های به وجود آمده است؟ اظهار داشت: آقای رادکیا به قطر سفر می کند که برای بازی با الهلال کنار تیم باشد اما صحبت ها با آقای نکونام انجام شده است.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: اختلاف نظرهایی بین نکونام و باشگاه وجود دارد اما آنقدر بزرگ نیست که نتوان آنها را حل کرد. حالا موضوع ایران مطرح است و همه ما در این جا سربازهای ایران هستیم و بحث ملی است. خود آقای نکونام هم این مساله را به خوبی می داند و ان شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
وی ادامه داد: لطفا از فولاد حمایت شود و بازهم می گویم اختلاف نظرهایی بین نکونام و باشگاه وجود دارد اما آنقدر بزرگ نیست که مشکل ساز شود و نکونام با ما ادامه می دهد. ضمن اینکه چنین اختلاف نظرهایی در همه باشگاه های ایرانی وجود دارد.
انتهی پیام



منبع:

1401/12/03
08:10:06
5.0 / 5
437
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا