گالتیه:

مطلقا به آینده ام با پاری سن ژرمن فکر نمی کنم

مطلقا به آینده ام با پاری سن ژرمن فکر نمی کنم

ساماس: به گزارش ساماس، سرمربی پاری سن ژرمن قبل از بازی حساس برابر بایرن مونیخ در رابطه با آینده خود با تیم پاریسی و همینطور وضعیت ام باپه صحبت کرد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ پذیرایی خواهدنمود.

این دیدار برای گالتیه بسیار مهم است؛ بطوریکه حتی شکست در آن می تواند موجب اخراج او شود. سرمربی پاری سن ژرمن درباره ی فشار زیادی که روی او وجود دارد، اظهار داشت: بله، می دانم که بازی بسیار حساس و البته سختی پیش رو داریم اما فعلا به هیچ وجه به آینده خود با تیم فکر نمی کنم. در پاری سن ژرمن هر مربی فشار را احساس می کند و این فقط درباره ی من نیست. این فشار در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر است و باید با آمادگی کامل به میدان رفت.

گالتیه درباره ی وضعیت ام باپه هم اظهار داشت: می گویند که من قصد فریب دادن بایرن مونیخ را داشتم یا این که با ام باپه می خواستم آنها را بترسانم اما این واقعیت ندارد. ام باپه به تنهایی تمرین می کرد تا این که شرایط تمرین گروهی را پیدا کرد. او اثر مثبتی در تمرین از خود به جا گذاشت اما هنوز مشخص نیست که آیا می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه. همه چیز بستگی به آمادگی بدنی او دارد و باید با خود او صحبت کنم. هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست و اگر آمادگی کامل را داشته باشد به او بازی خواهیم داد. هیچ گاه به ام باپه برای ترساندن بایرن بازی نمی دهم.





منبع:

1401/11/25
10:53:22
5.0 / 5
576
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا