قهرمانی مقتدرانه همدان در لیگ برتر هاکی بانوان

قهرمانی مقتدرانه همدان در لیگ برتر هاکی بانوان

ساماس: به گزارش ساماس، همدان رئیس هیأت هاکی استان همدان اظهار داشت: تیم هاکی بانوان همدان در لیگ برتر باشگاه های کشور با اقتدار موفق به کسب مقام اول و قهرمانی شد.


حسین ترابی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به این که تیم آبی پوشان همدان با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار نهایی لیگ برتر رسید، اظهار نمود: بانوان هاکی همدان با درخشش در این رقابت ها در دیدار فینال برابر تیم گیلان حاضر شدند و با پیروزی برابر این تیم توانستند با اقتدار کامل قهرمانی لیگ را به دست بیاورند.
وی ادامه داد: تلاشهای بسیار زیادی از جانب هیأت برای آماده سازی تیم بانوان با حداقل مشکلات و اعزام آنها به این مسابقات صورت گرفت و از قبل پیشبینی می کردیم بازیکنان خوبمان توانایی قهرمانی را دارند.
ترابی خاطرنشان کرد: در لیگ برتر سال قبل تیم هاکی استان به مقام دوم رسیده بود و سال جاری به دنبال تقویت تیممان دو بانوی خراسانی به نامهای زهرا رشیدیان و هانیه تقدیمی به تیم اضافه کردیم.
وی افزود: همانطور که در نشست «بررسی وضعیت و شرایط هاکی همدان» که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، وعده داده بودم توانستیم به عهد خود پایبند باشیم و بانوان همدان با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را کسب کردند.


رئیس هیأت هاکی استان همدان تصریح کرد: تیم هاکی استان به مربیگری سمیرا یادگاری و سرپرستی فاطمه ترکمان در این رقابت ها حضور داشت.
او در آخر اظهار داشت: هاکی همدان از دیرباز در میادین قهرمانی خوش آوازه بوده و تلاش کردیم طی این چند سال مجدداً در قسمت آقایان و بانوان با جوانگرایی و شناسایی افراد مستعد و بازسازی زیرساخت های رشد و توسعه هاکی همانند گذشته به دوران قهرمانی بازگردیم.
به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، دوازدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور معروف به جام کوثر در جهت یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ تا ۱۶ دیماه در سالن ورزشی ستارخان تبریز با حضور هشت تیم از هشت استان برگزار شد و در نهایت تیم بانوان همدان با غلبه بر تیم گیلان در دیدار نهایی موفق به قهرمانی در این رقابت ها شد.




منبع:

1401/10/17
11:02:46
5.0 / 5
509
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا