تمجید FIBA از عملکرد تیمی ذوب آهن

تمجید FIBA از عملکرد تیمی ذوب آهن

به گزارش ساماس، فدراسیون جهانی بسکتبال از عملکرد تیمی بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان تعریف و تمجید کرد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، از هفته دوم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه غرب آسیا، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با یک بازی برتر مقابل الاتحاد اهلی سوریه به پیروزی برسد که این برد از جنبه نحوه بازی شاگردان فرزاد کوهیان، مورد توجه فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) قرار گرفت.

فیبا با انتشار گزارشی از آمار و عملکرد دو تیم در این بازی نوشت: ذوب آهن تنها تیم در این مسابقات است که متکی به یک یا دو بازیکن برای امتیاز آوری نیست. فیبا با اشاره به اینکه ذوب آهن “super scorer” ندارد و یک تیم واقعی است، به امتیاز آوری حدودا همه بازیکنان نماینده ایران هم تصریح کرد.

طبق آمار انتشار یافته توسط فیبا، ۹ بازیکن از ۱۱ بازیکنی که در بازی با الاتحاد برای ذوب آهن به زمین رفتند، موفق به امتیاز آوری شده اند. ۵ نفر از این بازیکنان هم مثبت ۱۰ امتیاز را به ثبت رسانده اند.



در بالای جدول امتیاز آوران ذوبی ها مقابل الاتحاد هم فرید اصلانی با کسب ۱۵ امتیاز قرار دارد. محمدحسین احمدی ۱۳، آرمان زنگنه ۱۱، سجاد مشایخی ۱۱ و ارسلان کاظمی هم ۱۰ امتیاز را برای تیم فرزاد کوهیان به دست آوردند.

FIBA در ادامه ی گزارش خود با تمجید از عملکرد تیمی بازیکنان ذوب آهن نوشت: "آن ها در این بازی نشان دادند که به اشتراک گذاشتن توپ و پاس کاری زیاد بخشی از هویت آنها است. ذوب آهن امکان دارد همانند سایر تیم ها هنوز بازیکنی در نقش "سوپر گلزن" نداشته باشد، اما آنها راه های خود برای گلزنی و ثبت امتیاز را پیدا می کنند تا همه را تحت تاثیر قرار دهند."





منبع:

1401/10/11
14:50:16
5.0 / 5
514
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا