عظیم جزیده عنوان كرد:

علل باخت تیم والیبال سایپا در لیگ برتر

علل باخت تیم والیبال سایپا در لیگ برتر

به گزارش ساماس، سرمربی تیم والیبال سایپا بعد از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خویش را از دست دادیم و بازنده شدیم.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه، 22 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت مورد پیگیری قرار|گرفت. در آخرین دیدار هفته نهم، تیم سایپا تهران میهمان ایفاسرام اردکان بود که در پایان، 3 بر 2 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.
عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال سایپا در انتها این دیدار ضمن اشاره به سطح کیفی خیلی خوب این مسابق، عنوان کرد: باوجود این که ما در فاز حمله و دریافت خوب کار نکردیم ولی بازی را به گیم پنجم کشاندیم و با وجود این که 3 بر صفر در گیم پنجم جلو افتاده بودیم متأسفانه تمرکز خویش را از دست دادیم و آنچه از بازیکنان خواسته بودم نتوانستند اجرا کنند.
وی افزود: من این برد را به تیم خوب ایفا سرام تبریک می گویم. این تیم بسیار قابل احترام است و به بازیکنان تیم خودم هم واقعاً خسته نباشید می گویم، چونکه مردانه جنگیدند و اگر مقداری در گیم اول تمرکز لازم را داشتیم می توانستیم این بازی را 3 بر صفر یا 3 بر یک ببریم.
سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: ما باید برای بازی با گنبد خیلی سریع ریکاوری ذهنی انجام بدهیم و به شرایط ایده آل خود برگردیم تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم.

1401/08/23
12:06:00
5.0 / 5
615
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا