كاراته انتخابی تیم ملی؛

معرفی نفرات برتر با حاشیه های گوناگون

معرفی نفرات برتر با حاشیه های گوناگون

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات برتر در چهار وزن کومیته و کاتای انفرادی به انتها رسید که خالی از حاشیه نبود.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، این رقابتها امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه با قضاوت داوران رسمی و با حضور مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان انجام شد که در آخر هر بخش کاتا و کومیته نفرات برتر معرفی گشتند.
مسابقات امروز خالی از حاشیه نبود، حاشیه های که در بخش کومیته به خصوص در وزن ۷۵- کیلوگرم بیشتر به چشم آمد. جایی که بهمن عسگری پس از یک سال دوری و در آخر دوران محرومیت ناشی از دوپینگ به روی تاتامی رفت. علیرضا حیدری نخستین رقیب عسگری بود که بعد از باخت ۴ بر ۲ مقابل قهرمان جهان، به داوران اعتراض داشت. عسگری بازی بعدی خودرا ۷ بر ۲ به شهگل واگذار کرد و در ادامه لطمه دید و مبارزات را ادامه نداد. با این وجود در اردو باقی ماند تا خودرا برای بازی های جهانی بیرمنگام آماده کند.
اعتراض های زیاد و خارج از عرف مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز به اخراج او از مسابقات انجامید.
اما در مسابقات انتخابی کاتا تیمی جهت اعزام به بازی های کشورهای اسلامی، تیم استان مرکزی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر به عنوان تیم برتر برگزیده شد.

در بخش کومیته و در وزن ۵۵- کیلوگرم پوریا اقدسی و بهنام دهقان زاده، در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی، در ۶۷- کیلوگرم مرتضی نعمتی و در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغر آسیابری و مهدی شهگل به اردو دعوت شدند. در این بین حضور مسکینی و نعمتی در بازی های کشورهای اسلامی حتمی شد.

1401/03/26
10:37:03
5.0 / 5
672
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا