مارسلو پیشنهاد بازی در قطر را رد کرد

مارسلو پیشنهاد بازی در قطر را رد کرد

ساماس: مدافع رئال مادرید پیشنهاد بازی در قطر را رد کرد و بین دو راهی فرانسه و ترکیه قرار دارد.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید به دوران حضور خود در این تیم تمام کرد بدون آنکه مقصد بعدی خودرا مشخص نماید. در صورتیکه چند تیم قطری خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بودند، مارسلو پیشنهاد بازی در لیگ قطر را رد کرد و الان المپیک مارسی و فنرباغچه تیم هایی هستند که بصورت جدی خواهان جذب این بازیکن هستند.
در مراسمی که باشگاه رئال مادرید در برنابئو برای قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد، مارسلو درحالی که از طرف هواداران تشویق شد با چشمان اشک بار خداحافظی خودرا اعلام نمود. مارسلو در سال ۲۰۰۶ با اشتیاق فراوان وارد سانتیاگو برنابئو شد. ۱۶ سال بعد او با افتخارات زیاد مادرید را ترک می کند. لیگ قهرمانان اروپا آخرین جامی بود که او توانست در رئال مادرید به دست بیاورد و به کلکسیون افتخارات خود در این تیم اضافه کند.
مارکا مدعی است که مارسلو دو گزینه در اروپا دارد. مدافع کناری مورد توجه المپیک مارسی و فنرباغچه است و سالی ۱۰ میلیون یورو به او پیشنهاد دادند. بگفته منبع مذکور، مارسلو تیم ترکیه ای را انتخاب خواهدنمود.
روبرتو کارلوس دقیقاً بعد از ترک رئال مادرید در آنجا بازی کرد و با مارسلو در مورد فنرباغچه صحبت کرده است.
مارسلو در این فصل ۱۷ بازی انجام داده است که ۷ بازی را از ابتدا آغاز نموده که کمترین رکورد بازی وی در مدت حضورش در رئال مادرید است.




منبع:

1401/03/13
17:55:21
5.0 / 5
608
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا