دنبال جایگزین هستیم

بیانیه فدراسیون فوتبال کانادا پس از لغو بازی با ایران

بیانیه فدراسیون فوتبال کانادا پس از لغو بازی با ایران

فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار اطلاعیه ای به لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران واکنش نشان داد و اعلام نمود پول بلیت های فروخته شده به هواداران بازمی گردد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و کانادا قرار بود روز ۱۶ خرداد در دیداری تدارکاتی در شهر ونکوور به مصاف هم بروند. با این وجود، فدراسیون کانادا روز گذشته با انتشار یک مطلب کوتاه، خبر از لغو این مسابقه داد تا برنامه های آماده سازی تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی ۲۰۲۲ گرفتار مشکل بشود؛ آنهم در شرایطی که تمام بلیت های این مسابقه پیش فروش شده بود.
فدراسیون کانادا ساعاتی پس از اعلام خبر لغو بازی با ایران، اطلاعیه ای را منتشر نمود و توضیحاتی در این حوزه عرضه داد.
در این بیانیه آمده است: «فدراسیون کانادا بهترین نیت را در کوشش برای اطمینان از کسب تجربه مهم تیم ملی مردان در مقابل تیم های جام جهانی را دارد. در هفته گذشته، وضعیت غیرقابل دفاع ژئوپلیتیک میزبانی ایران به میزان قابل توجهی گرفتار اختلاف شد و در واکنش به آن، این مسابقه لغو شد. در حالیکه ما عوامل خارجی را در انتخاب حریف بهینه در فرایند تصمیم گیری اصلی خود در نظر گرفتیم، ما تلاش خواهیم کرد برای موارد بعد بهتر عمل نماییم.»
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «ما متعهد به ایجاد محیط های محترمانه و فراگیر برای تیم ها، بازیکنان و هواداران هستیم. سخت در تلاشیم تا یک حریف جایگزین پیدا نماییم. به همه خریداران بلیت اطلاع داده شده است که رویداد لغو شده است و بازپرداخت در راهست.»
خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


منبع:

1401/03/06
11:16:23
5.0 / 5
495
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا