در مسابقات جهانی امارات اتفاق افتاد؛

انصراف تیم ملی شمشیربازی لیبی از رویارویی با رژیم صهیونیستی

انصراف تیم ملی شمشیربازی لیبی از رویارویی با رژیم صهیونیستی

ساماس: تیم ملی شمشیربازی لیبی به دلیل خودداری از رویارویی با رژیم صهیونیستی و اعلام مخالفت با نرمال سازی روابط با این رژیم، از رقابت های جهانی دبی امارات کناره گیری کرد.



به گزارش ساماس به نقل از الجزیره، تیم ملی شمشیربازی لیبی با وجود راهیابی به فینال رقابت های جهانی این رشته ورزشی و کسب نتایج بسیار خوب، به دلیل خودداری از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی در جهت مخالفت با نرمال سازی روابط با این رژیم، از این رقابت ها کناره گیری کرد.
«سراج الدین التاجوری» مربی تیم ملی شمشیربازی لیبی در این خصوص اظهار داشت: تیم ما در طول این رقابت ها که با حضور ۴۴ تیم در دبی امارات درحال برگزاری است، عملکرد فوق العاده ای داشت اما در نهایت به دلیل خودداری از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی از این رقابت ها کناره گیری کرد؛ هر چند ما به لحاظ فنی از آنها برتر بودیم و از پیروزی اطمینان داشتیم اما مساله فلسطین مساله ما و همه اعراب و مسلمانان است.
گفتنی است انصراف تیم لیبی از مسابقات جهانی شمشیر بازی بعد از کناره گیری «ایاس الزمر» ملی پوش شمشیربازی اردن از این مسابقات به دلیل خودداری از رویارویی با رقیب صهیونیست خود صورت گرفت.
پیش از الزمر، «محمد الفضلی» عضو تیم شمشیربازی کویت هم از مسابقات انصراف داد و ضمن اعلام مخالفت با نرمال سازی روابط با رژیم صهیونیستی از رویارویی با شمشیرباز صهیونیست خودداری کرد.
در مسابقات جهانی شمشیربازی که از روز یکشنبه در دبی شروع شده است، ۱۶۶۰ ورزشکار از ۱۰۲ کشور جهان همچون ۱۵ کشور عربی حضور دارند.


منبع:

1401/01/24
13:31:16
5.0 / 5
686
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا