رئیس هیئت قایقرانی اردبیل:

ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری شود

ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری شود

به گزارش ساماس رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل یکی از مستعدترین مناطق کشور برای توسعه ورزش قایقرانی است که باید از ظرفیت شورابیل و رودخانه بالیقلو در این راستا استفاده گردد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، مرتضی قاطع ظهر یکشنبه در دیدار با شهردار اردبیل و اعضای هیأت رئیسه قایقرانی استان اظهار نمود: رشته ورزشی قایقرانی یکی از رشته های المپیکی و پر مدال شمرده می شود که همین موضوع نیاز تقویت زیرساخت های این رشته ورزشی را در اردبیل یادآوری می کند.
وی همگانی کردن رشته ورزشی قایقرانی را مهم شمرد و اضافه کرد: آشنایی مردم و جوانان با این رشته ورزشی ملزم به تامین زیرساخت های لازم همچون در منطقه توریستی شورابیل و مسیر رودخانه بالیقلو چای است که باید با برنامه ریزی دراز مدت نسبت به این مساله اقدام گردد.
رئیس هیئت قایقرانی استان از عقد تفاهم نامه بین شهرداری اردبیل و هیئت قایقرانی استان با هدف پیشبرد اهداف این هیئت ورزشی آگاهی داد و اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه در اقدامی مؤثر نسبت به تأسیس مدرسه قایقرانی مشترک بین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و هیئت قایقرانی استان اقدام خواهد شد.
قاطع هدف از راه اندازی مدرسه قایقرانی را استعدادیابی در سنین پایه و رشد ورزشکاران مستعد عنوان و افزود: به فراخور این تفاهم نامه اسکله ای مجزا برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی قایقرانی ایجاد خواهد شد.
به گفته وی با بهره گیری از موقعیت مکانی رودخانه بالیقلو پس از ساماندهی این رودخانه محیطی برای تمرین و آموزش کاناپلو، کایاک و دراگون بوت برای همگانی کردن رشته ورزشی قایقرانی اجرا می شود.


منبع:

1400/08/23
23:01:32
5.0 / 5
818
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا