انتشار اخبار فیك به سبك باشگاه استقلال!

انتشار اخبار فیك به سبك باشگاه استقلال!

ساماس: باشگاه استقلال که مدتی پیش اعلام نموده بود شیخ دیاباته به سبب دو کارته بودن از بازی بعدی این تیم مقابل الدحیل قطر محروم است، دقایقی پیش خبر خودرا تکذیب نمود.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال امروز (پنج شنبه) در بسته خبری ۴: ۴۴ - که هر روز پس از ظهر در کانال رسمی خود منتشر می کند - اعلام نمود شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال به سبب دو کارته بودن قادر همراهی تیمش در بازی برگشت آبی پوشان مقابل الدحیل قطر نیست.

این مساله در حالی رخ داده بود که شیخ دیاباته بازیکن استقلال تنها یک کارت زرد دریافت کرده و مشکلی برای حضور در بازی بعدی این تیم نداشت.

همین اتفاق موجب شد باشگاه استقلال بسته خبری خودرا در کانال رسمی و صفحه اینستاگرام خود حذف کند.

نکته جالب توجه این مساله، انتشار مطلبی از طرف کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال بود که با تکذیب این خبر، از کلید واژه «اخبار فیک» برای این دست مطالب بهره برد و این در حالی بود که این خبر تکذیب شده، از طرف کانال رسمی باشگاه استقلال انتشار یافته بود.



انتشار این اخبار به صورتی ناهماهنگی و عدم آگاهی باشگاه استقلال از مسائل درون تیمی آبی پوشان را نشان میدهد. همانطور که حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال بارها اعلام نموده بود که اخبار صحیح و موثق باید از کانال رسمی باشگاه استقلال پیگیری شود، انتشار این خبر صحت و اطمینان اخبار رسمی باشگاه استقلال را خدشه دار می کند.





منبع:

1400/02/02
17:51:36
5.0 / 5
1046
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا