نشست هماهنگی دربی برگزار شد؛

اعتراض استقلال و پرسپولیس به میزان حضور مهمانان ویژه

اعتراض استقلال و پرسپولیس به میزان حضور مهمانان ویژه

به گزارش ساماس نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران نسبت به سهمیه اندک ورود افراد به ورزشگاه واکنش نشان دادند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۰ بامداد امروز یکشنبه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ، با حضور نمایندگان دو باشگاه و ناظران و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار گردید.
از باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی بعنوان مدیر تیم و علیرضا اشرف بعنوان مدیر رسانه ای پرسپولیس حضور بهم رساندند.
فریدون اصفهانیان بعنوان ناظر ویژه داوری و سهرابی بعنوان رئیس دپارتمان داوری هم در این جلسه حاضر شدند.
علی فهیمی راد بعنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، ریاست جلسه را بر عهده داشت. سهیل مهدی هم بعنوان رئیس کمیته مسابقات در این جلسه حضور یافت و در مورد جزئیات انجام این مسابقه و ساعت برگزاری این دیدار، توضیحاتی را عرضه داد.
در جریان این نشست، در مورد جزئیات در ارتباط با رعایت بحث های کرونا و حضور افراد در ورزشگاه تبادل نظر شد. همچون اینکه برای این بازی ویژه، سهمیه عکاسان افزایش یافت و برای نخستین بار، جهت حضور تعدادی خبرنگار در ورزشگاه، اقداماتی انجام شد. همچنین برای افراد دیگری هم کارت ویژه ورود به ورزشگاه صادر گردید. از جمله، عوامل صدا و سیما، که با اعتراض نمایندگان دو باشگاه همراه شد.
نمایندگان دو باشگاه، در اعتراض خود، عنوان کردند که چرا سهمیه دو باشگاه در ورود افراد افزایش نیافته است که توضیحات مسؤلان سازمان لیگ و عوامل اجرایی برای دو باشگاه قانع کننده نبود.
در این جلسه، صحبت هایی هم حول محور حضور افراد در ورزشگاه ها عنوان شد که نمایندگان دو باشگاه بیان کردند؛ در شهرستان ها افراد زیادی در ورزشگاه حاضر می شوند و هیچ مراعاتی در این خصوص نمی گردد اما در تهران این مورد قاطعانه مورد اجرا قرار می گیرد.
در ادامه جلسه، از جانب مسئولان سازمان لیگ اعلام شد؛ پرسپولیس در این مسابقه با لباس های یک دست قرمز و لباس سبز برای دروازه بان و تیم استقلال تهران با لباس های یکدست آبی و دروازه بان با لباس مشکی در زمین حاضر خواهند شد.
در آخر این نشست هم سهمیه مهمانان ویژه دو تیم با پنج سهمیه برابر، اعلام گردید.


منبع:

1399/10/21
14:01:09
0.0 / 5
1116
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا