سلطانی فر:

عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی در حال حذف از سیاست جهان هستند

عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی در حال حذف از سیاست جهان هستند

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکایی ها پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سیلی های دیگری هم خواهند خورد و عاملان این جنایت در حال حذف از سیاست جهان هستند.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم میثاق جامعه ورزش با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار نمود: جنس این شهید یک جنس ویژه است و وجودشان مایه آرامش ملت و مردم بود. دشمن تلاش داشت با شهادت وی، امنیت و آرامش را بگیرد، اما مردم با تلاش هایی که کردند پای دشمن را از کشور قطع کردند. شهادت وی یک تحول بزرگ در جامعه ایجاد کرد.
وی افزود: مراسم خاکسپاری بزرگی که برای این سردار شهید در شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای دیگر برگزار شد، نشان داد که جایگاه شهید سلیمانی کجا است. نسل های آینده حتما از این مقطع حساس تاریخی با افتخار یاد خواهند کرد.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: سیلی که آمریکایی ها پس از شهادت شهید سلیمانی در عین الاسد خوردند، ادامه خواهد داشت و سیلی های دیگری هم خواهند خورد و عاملان این جنایت در حال حذف از صحنه سیاست هستند.
وی افزود: هیچ کس فکر نمی کرد در معادلات انتخابات آمریکا ترامپ که رجزخوانی می کرد این طور شکست بخورد، بطور قطع سیلی های بیشتری را هم خواهد خورد.
وزیر ورزش در انتها درباره سوالی در مورد فدراسیون فوتبال سکوت کرد و پاسخی نداد.



1399/10/10
15:55:21
5.0 / 5
1309
تگهای خبر: امنیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا