اعلام شرایط حضور دوومیدانی كاران معلول جهت شركت در مرحله دوم ركوردگیری

اعلام شرایط حضور دوومیدانی كاران معلول جهت شركت در مرحله دوم ركوردگیری

ساماس: رئیس انجمن دوومیدانی معلولان اظهار داشت: باتوجه به عدم حضور نماینده IPC در مرحله دوم رکوردگیری، تنها دوومیدانی کارانی حق شرکت در این مرحله را دارند که از سال 2018 تاکنون، رنکینگ جهانی و کلاس بندی IPC داشته باشند.



بهمن رضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره نحوه برگزاری مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی که اسفند برگزار می شود، اظهار نمود: در این مرحله چون امکان حضور نماینده IPC در مسابقات رکوردگیری وجود ندارد و آخرین فرصت برای تعیین نفرات تیم ملی دوومیدانی معلولان است به تمام استانها اعلام کردیم تنها ورزشکارانی حق شرکت در مرحله دوم را دارند که دارای رنکینگ جهانی از سال ۲۰۱۸ به بعد و همین طور کلاس بندی IPC داشته باشند، در غیر این صورت امکان شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.
وی اظهار داشت: چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک تنها اعزام مدال آوران به توکیو است، تمام دوومیدانی کاران شرکت کننده در مرحله اول باید در مرحله دوم رکوردگیری نیز حضور پیدا کنند تا نفرات نهایی دعوت شده به تیم ملی مشخص شود.
رضایی در پاسخ به این پرسش که تکلیف دوومیدانی کارانی که در مرحله اول رکوردگیری موفق به کسب رنکینگ اول تا سوم جهان شدند چگونه خواهد بود، اشاره کرد: این ورزشکاران اگر بتوانند در مرحله دوم نیز رکورد خودرا تکرار کنند، حقوق و مزایای آنها از مهر توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت خواهد شد.
رئیس انجمن دوومیدانی معلولان در پاسخ به برخی انتقادات پیرامون برگزاری مرحله دوم رکوردگیری در اسفند، اظهار داشت: باتوجه به این که فهرست دوومیدانی کاران اعزامی به پارالمپیک توکیو نیمه اول فروردین باید به IPC اعلام گردد، چاره ای نداشتیم که در اسفند مرحله دوم رکوردگیری را برگزار نماییم تا بعد از بررسی در کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک، نفرات اعزامی به توکیو را نهایی نماییم.
وی همین طور از اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات بین المللی فزاغ امارات در بهمن آگاهی داد و اشاره کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه پارالمپیک است که اواخر بهمن در امارات برگزار می شود، البته هنوز نفرات اعزامی به این تورنمنت معین نیست و منتظر هستیم تا میزبان تعداد سهمیه ها را به ما اعلام نماید.
رضایی در آخر با اشاره به اینکه امید به کسب سهمیه های بیشتر در دوومیدانی معلولان هستیم، اظهار داشت: هم اکنون ۹ سهمیه در معلولان و ۳ سهمیه در نابینایان و کم بینایان کسب کردیم که امید به کسب سهمیه های بیشتر در مسابقات آینده هستیم.




1399/09/24
14:08:37
5.0 / 5
1173
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا