هاشمی :

هدف تیم والیبال بانوان سایپا قهرمانی در لیگ برتر است

هدف تیم والیبال بانوان سایپا قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش ساماس سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا اظهار داشت: مانند سال قبل هدفمان قهرمانی در رقابت ها است اما سال جاری كرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان پنجم مهرماه برگزار می شود. تیم والیبال سایپا با هدایت مریم هاشمی در فصل جدید مسابقات شرکت خواهد نمود و تمرینات خویش را شروع کرده اند.
مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم والیبال بانوان سایپا اظهار داشت: کرونا جریان طبیعی را به تعویق انداخت. پنجم مهرماه مراسم قرعه کشی برگزار می شود. خوشبختانه تیم ما شرایط مناسبی دارد. بر مبنای برنامه فدراسیون، هر تیمی تنها مجاز به جذب هفت ملی پوش بود. ما هم بازیکنان مد نظر خویش را به خدمت گرفتیم.
سرمربی نارنجی پوشان افزود: هدف تیم سایپا همچون فصل گذشته قهرمانی است و تمرینات را با این هدف شروع کرده ایم، به هر حال کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و قهرمانی ما هم بستگی به شرایط و برنامه مسابقات دارد.
وی اضافه کرد: نسبت به سال قبل تست کرونا اضافه شده است و احتمالاً در شروع رقابت ها هم باید این تست ها داده شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد چون که حضور بازیکنان، کادر فنی، داوران و... مستلزم سلامت آنها است.
هاشمی در انتها اظهار داشت: منتظر خبر فدراسیون هستیم. در بخش مردان رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد. امیدوارم در زنان هم چنین شرایطی وجود داشته باشد.

1399/06/28
20:18:40
5.0 / 5
1589
تگهای خبر: سلامت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا