پس از اعلام رسمی خداحافظی؛

بهمن عسگری: از دست دادن المپیک تلخ ترین اتفاق دوران ورزشی ام بود

بهمن عسگری: از دست دادن المپیک تلخ ترین اتفاق دوران ورزشی ام بود

به گزارش ساماس، مرد پرافتخار کاراته ایران که بعد از کسب مدال نقره آسیا برای همیشه از دنیای قهرمانی این رشته خداحافظی کرد اظهار داشت: از دست دادن المپیک 2020 توکیو به سبب قصور پزشکی تلخ ترین خاطره ام از ورزش است.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، بهمن عسگری روز ۳۱ خرداد بعد از کسب مدال نقره کومیته تیمی قهرمانی آسیا از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی کرد. کاراته کایی که با کسب مدالهای گوناگون و با ارزشی در مسابقات جهانی، بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و... بدون شک یکی از ستاره های دو دهه اخیر کاراته ایران شمرده می شود.


کاراته کای قزوینی تنها ملی پوشی است که در سه رده سنی جوانان، زیر ۲۱ سال یا همان امیدها و بزرگسالان مدال طلای جهان را کسب کرده و در حالیکه سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده بود، حضور در این مسابقات را به سبب قصور پزشکی و دوپینگ از دست داد.



عسگری با اشاره به خداحافظی اش از دنیای قهرمانی به گزارشگر مهر اظهار داشت: تصمیم سختی بود، ولی این طور نبود که یک دفعه چنین تصمیمی گرفته باشم. از سال قبل قصد داشتم پس از بازی های آسیایی ناگویا از تیم ملی خداحافظی کنم. با سرمربی تیم ملی هم در همین خصوص صحبت کردم. مدال طلای قهرمانی کشور و مدال برنز کاراته وان ترکیه را کسب کرده و روند خوبی هم در انتخابی های تیم ملی داشتم، اما تشدید لطمه دیدگی ام موجب شد به هدف خود که همان حضور در بازی های آسیایی بود، برسم، بنابراین این تصمیم تغییر نمود.


عسگری اضافه کرد: با کادر فنی تیم ملی مشورت کردم که پس از قهرمانی آسیا اگر ان شاالله به نشان طلا دست پیدا کنم این تصمیم را اجرائی کنم، پیش از دیدار فینال هم با سرمربی تیم ملی صحبت کردم. دوست داشتم با نشان طلا باشد که هم برای مردم ایران و هم برای خودم خوشایند باشد که متاسفانه نشد و پس از کسب مدال نقره از تیم ملی خداحافظی کردم.


وی در مورد شیرین ترین خاطره دوران قهرمانی خود اظهار داشت: بهترین دوران من کسب مدال طلای بازی های آسیایی و کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود. خیلی به خودم می بالم در وزن خیلی سخت ۷۵- کیلوگرم با حضور ستاره های گوناگون از کشورهای مختلف که اعجوبه آنها «رافائل آقایف» آذربایجانی بود، رنکینگ یک دنیا را کسب کردم.



سرگروه تیم ملی به بدترین خاطره خود هم اشاره نمود و اظهار داشت: از دست دادن المپیک به سبب قصور پزشکی تلخ ترین حادثه دوران قهرمانی من بود. در حالیکه مستحق کسب مدال طلای بودم این مسابقات را از دست دادم.


عسگری در آخر اظهار داشت: در وضعیت فعلی اولویت اصلی من رسیدن به زندگی است. سالیان سال از خانواده و کاری که داشتم دور بودم، می خواهم کمی به زندگی شخصی خودم برسم. البته اگر فدراسیون و کادر فنی کمکی بخواهند حتماً در خدمت تیم ملی هستم.



منبع:

1405/04/01
11:02:03
5.0 / 5
3
تگهای خبر: ارز , بازی , پزشك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
عقیده بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم ابراز عقیده کنید
= ۷ بعلاوه ۳
لینک دوستان ساماس
ساماس - یوگا