اعلام تمهیدات وزارت بهداشت برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

اعلام تمهیدات وزارت بهداشت برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

ساماس: معاون درمان وزارت بهداشت، تمهیدات بهداشتی و درمانی اتخاذ شده برای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را تشریح نمود.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، دکتر سعید کریمی ظهر امروز و در جریان بازدید از زیرساخت های آماده شده برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: باتوجه به تقارن شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل، پیش بینی می شود امسال جمعیت زیادی از مردم عزیز و زوار گرامی جهت شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور داشته باشند. بدین سبب تمهیدات کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی لازم به زوار مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است.

وی با اعلان اینکه برنامه ریزی برای انجام اقدامات درمانی در چند حلقه در دستورکار قرار دارد، افزود: علاوه بر تیم های سیار بهداشتی و درمانی، تیم واکنش سریع، سه بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه در فضای مرقد مطهر و بیش از ۵۰۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت هستند. همین طور چندین فروند بالگرد برای انتقال بیمارانی که دارای شرایط ویژه و نیازمند زمان طلایی برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان های ریفرال و مرجع کشور هستند نیز در مرقد مطهر مستقرند.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهیدبهشتی و البرز و نیز معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، تامین اجتماعی و جمعیت هلال احمر هم در این طرح مشارکت داشته و آماده خدمت رسانی هستند.

کریمی با اعلان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دیگر استانها و شهرها نیز برگزار می شود، اضافه کرد: تمامی بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردار می باشند. کار برگزاری این مراسم جدا از وظیفه سازمانی، یک کار دلی و قلبی است و تمام تلاش ما، ارائه بهترین خدمات به زوار این مراسم است.





منبع:

1403/03/15
12:50:15
5.0 / 5
268
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا