برزیل برای فوتسال ایران پیغام فرستاد

برزیل برای فوتسال ایران پیغام فرستاد

ساماس: تیم ملی فوتسال برزیل ابراز تمایل كرده تا با تیم فوتسال ایران بازی تداركاتی برگزار كند.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران مقرر است اواخر شهریور در تورنمنت فوتسال کیش شرکت نماید و بعد از آن هم احیانا در یک تورنمنت فوتسال در آذربایجان شرکت می کند تا روانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شود. بعد از این رقابت ها برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی استارت خواهد خورد و باتوجه به تعویق یکساله این رقابت ها، تیم ملی فوتسال فرصت خوبی برای انجام بازی های تدارکاتی دارد.
حضور در تورنمنت کاسپین که از سطح بالایی برخوردارست همچون این تدارکات است اما گویا برزیلی ها نیز برای بازی با ایران ابراز تمایل کرده اند. این تیم قرار بود سال ۹۷ با تیم ملی بازی کند و بر طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود ابتدا ایران به برزیل سفر کرده و سپس این تیم به ایران بیاید اما شاگردان ناظم الشریعه به سبب مشکلات مالی قید سفر به برزیل را زدند تا فرصت چند بازی تدارکاتی خوب با این قدرت فوتسال جهان از دست برود.
بعد از آن بحث بازی دوستانه دو تیم منتفی شد اما شنیده شده بتازگی برزیلی ها به برخی واسطه های ایرانی اعلام نموده اند حاضرند با تیم فوتسال ایران بازی کنند. برزیلی ها که مترصد فرصتی برای جبران ناکامی مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ هستند اعلام نموده اند حاضرند با شرایط قبلی از ایران در برزیل پذیرایی کرده و دو بازی دوستانه با تیم ایران انجام دهند و اگر این دو بازی صورت گیرد آنها نیز به ایران سفر خواهند کرد اما ایرانیها بعید است بار دیگر این پیشنهاد را قبول کنند.
با توجه به این که مشکلات مالی فدراسیون فوتبال به اوج رسیده تیمی که دو سال پیش نتوانسته به برزیل برود با شرایط کنونی نیز قادر نخواهد بود به این کشور سفر کند و باز هم فرصت یک بازی دوستانه خوب از دست می رود.




منبع:

1399/06/01
22:55:07
5.0 / 5
1491
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا