سرمربی شمس آذر:

فوتبال ایران در خط دفاع با چالش و معضل روبرو است

فوتبال ایران در خط دفاع با چالش و معضل روبرو است

به گزارش ساماس، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر اظهار داشت: فوتبال ایران در سال های اخیر در خط دفاع گرفتار معضل و مشکل است و از همین رو می بینیم که تیم های بزرگ به سراغ خرید مدافعان خارجی می روند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، سعید دقیقی عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب آهن در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار نمود: معتقدم با عنایت به تعطیلی دراز مدت لیگ برتر و دوری تیم ها از شرایط مسابقه بازی فردا در مقابل ذوب آهن بازی سختی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه با تلاش و تمرکز و با عنایت به شرایطی که داریم تلاش می نماییم حداکثر امتیاز را کسب نماییم، اضافه کرد: تیم حریف تیم قوی و پر از بازیکن و با زیرساخت های خوبی است اما اینها دلیل خوبی برای تلاش نکردن ما نیست و با تمام توان برای دیدار فردا حاضر می شویم.
سرمربی شمس آذر با اشاره به اینکه باید فکر و ذهن ما متمرکز بر روی بازی باشد، افزود: تعطیلی لیگ برتر برای تیم هایی که از لحاظ امکانات گرفتار ضعف هستند شرایط سخت تری را رقم می زند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با تزلزل این تیم در خط دفاع اظهار داشت: فوتبال ایران در سالهای اخیر در خط دفاع گرفتار معضل و مشکل است و از همین رو می بینیم که تیم های بزرگ به سراغ خرید مدافعان خارجی می روند.
دقیقی با اشاره به اینکه در خط حمله شرایط خوبی داریم، تصریح کرد: وضعیت خوبی در شرایط دفاع نداریم اما تلاش می نماییم تا به مرور زمان وضعیت بهتری را پیدا نماییم.
وی افزود: مشکل اصلی در خط دفاع ما بی تجربگی بازیکنان است و طبیعتاً با کار کردن مستمر بازیکنان در کنار هم و در شرایط مسابقه قرار گرفتن این مشکل را در گذر زمان حل خواهد نمود.
سرمربی شمس آذر با اشاره به اینکه موفقیت شمس آذر در این دو سال مرهون همدلی و همکاری تمام اعضای تیم بوده است و طبیعتاً چالش هم در هر تیمی وجود دارد اما این چالش با هدف رفع مشکلات و ایران است.
وی با تکذیب هرگونه ضرب الاجل برای کسب نتیجه در شمس آذر اظهار داشت: تیم ما در هفته های اول لیگ نتایج خوبی گرفته و نه تنها بدون در نظر گرفتن کسر سه امتیاز ۴ امتیاز از بازی های خود گرفته ایم بلکه هجومی ترین تیم ایران ار نظر خلق موقعیت هم محسوب می شویم.
دقیقی با اشاره به اینکه این تیم نیازمند حمایت مدیران و مسئولین استان قزوین است، اظهار داشت: باید بتوانیم منابع پایدار برای این تیم فراهم گردد در غیر این صورت این موهبتی که امروز در اختیاز این استان قرار دارد در آینده ای نه چندان دور از دست خواهد رفت.
وی در انتها خاطرنشان کرد: زمان برای پشتیبانی از تیم مهم می باشد و نباید اجازه دهیم وارد حاشیه و چالش شود و بعد به دنبال پشتیبانی از تیم باشیم.


1402/07/13
00:59:20
5.0 / 5
379
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا