دلخوری كادر فنی پرسپولیس از تاخیر در پرداختی به خارجی های ناراضی

دلخوری كادر فنی پرسپولیس از تاخیر در پرداختی به خارجی های ناراضی

ساماس: تاخیر در بازگشت بشار رسن و كریستین اوساگونا به تهران موجب ناراحتی كادرفنی پرسپولیس شد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از سوم خردادماه بعد از ۱۰۰ روز تعطیلی به سبب شیوع ویروس کرونا از سر گرفته شد تا شاگردان یحیی گل محمدی که با ۴۷ امتیاز تا اختتام هفته بیست و یکم در بالای جدول هستند بار دیگر به هماهنگی مدنظر کادر فنی برسند.
با این حال از بین چهار بازیکن خارجی پرسپولیس تنها بوژیدار رادوشوویچ به تهران بازگشته تا در جمع هم تیمی های خود تمرین کند.
آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه ایرلندی سرخپوشان که پیش از تعطیلی مسابقات تصمیم به ترک تهران گرفته بود نیز به تعطیلات خود ادامه دهد تا باشگاه پرسپولیس چاره ای جز فسخ قرارداد با وی نگیرد.
استوکس در حالی قید بازگشت به ایران را زده که دو بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس به سبب عدم دریافت طلب خود حاضر به تهیه بلیت بازگشت نشده اند.
بشار رسن و کریستین اوساگونا که قرار بود هفته گذشته طلب خودرا دریافت نمایند هنوز طلبکار هستند تا این مساله موجب دلخوری کادرفنی سرخ ها شود.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تمرینات این تیم را زیر نظر دارد خواستار پرداخت پول به این بازیکنان شد تا هر دو نفر به تهران بازگشته و در تمرینات شرکت نمایند.
گفته می شود رسول پناه عصر امروز جلسه ای را با مدیر برنامه های این دو بازیکن خواهد داشت تا بتواند زمان حضور نهایی این دو بازیکن را مشخص نماید.

1399/03/17
14:21:50
5.0 / 5
2046
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا