وكیل باشگاه پرسپولیس:

مطالبه گر و خواهان اجرای عدالت هستیم

مطالبه گر و خواهان اجرای عدالت هستیم

به گزارش ساماس، وکیل باشگاه پرسپولیس بعد از اتمام نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اظهار امیدواری نسبت به اتخاذ بهترین تصمیم اظهار داشت: این باشگاه مطالبه ‍گر و خواهان اجرای عدالت است.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، شکایت باشگاه های پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور تبریز از باشگاه سپاهان به علت عدم رعایت سقف قرارداد سبب شد اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز برای رسیدگی به آنها نشستی داشته باشند.
هومن هدایتی در انتها این جلسه اظهار داشت: در مورد نکات در ارتباط با جلسه نمی توانم صبحت کنم اما کمیته انضباطی فرصت کامل برای دفاع دارد. مواضع باشگاه پرسپولیس هم مشخص است و امیدوارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را در مورد این مساله بگیرد.
وی اضافه کرد: نمایندگان همه تیم ها حاضر بودند، وضع مقررات مالی باعث عدالت و جوانمردی است و نادیده گرفتن آن نقض عدالت، ماده ۵۴ مقررات انضباطی هم می گوید که باید عدالت رعایت شود و همه چیز به صورت شفاف عنوان شود.
هدایتی افزود: امیدواریم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را بگیرد و عدالت رعایت شود. ما نسبت به اتفاقاتی که افتاده اعتراض کرده ایم و تلاش می نماییم در کمیته انضباطی موفق باشیم اما رای نهایی را کمیته انضباطی محترم خواهد داد و ما منتظر جواب آنها خواهیم بود.
وی در مورد وضعیت آل کثیر هم اظهار داشت: قرارداد آل کثیر با ما تمام شده و ما درحال انعقاد قرارداد با او هستیم. مستنداتی را هم به کمیته انضباطی عرضه کردیم. تمام مسائل را هم کمیته انضباطی به صورت محرمانه بررسی خواهد نمود.
وکیل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق ماده ۵۱ کمیته انضباطی، رعایت مقررات ضروریست و باشگاه پرسپولیس هم مطالبه گری کرده و خواهان عدالت است.
وی در انتها و در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده سازمان بازرسی در جلسه حضور داشته است یا خیر اظهار داشت: نماینده سازمان بازرسی در این نشست حضور نداشتند.


منبع:

1402/06/21
20:17:05
5.0 / 5
538
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا