سرپرست تیم امید:

با قدرت در مسابقات هانگژو شرکت می کنیم

با قدرت در مسابقات هانگژو شرکت می کنیم

ساماس: سرپرست تیم ملی امید درباره ی آخرین شرایط این تیم قیل از اعزام توضیحاتی را ارائه نمود.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، مهران فرقانی، سرپرست تیم ملی امید عصر جمعه در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک شنبه بامداد عازم تاشکند هستیم. دانیال ریگی جایگزین سامان فلاح شده است. از باشگاه سپاهان تشکر می نماییم که باتوجه به اینکه با زنیت روسیه بازی داشت ولی بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار داد.
او افزود: ۵۰ سال است که می گویند این تیم به المپیک نرفته است. این فشار نباید روی بازیکنان به وجود بیاید. شاید زمانی که این بازیکنان متولد شده اند این تیم قهرمان آسیا شده باشد. من خودم ۴۸ سال سن دارم و یادم نمی یاید. این ها آینده فوتبال هستند و به آنها بها دهید.
فرقانی اضافه کرد: همه بازیکنان حضور دارند و هاشمی زاده هم پس از بازی تراکتور و استقلال خوزستان در فرودگاه به تیم اضافه خواهد شد.
سرپرست تیم امید درباره ی اینکه غیبت بازیکنان سپاهان در هانگژو به تیم ضربه خواهد زد یا خیر؟ بیان کرد: سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و نماینده فوتبال ایران است. باید تعامل داشته داشته باشیم.
وی درباره ی اینکه از فهرست بزرگسالان تیم ملی کسی به تیم امید اضافه خواهد شد یا خیر؟ اضافه کرد: این مسائل را از آقای عنایتی بپرسید. هنوز فهرست بازی های اسیایی را از عنایتی تحویل نگرفته ام. ۲ بزرگسالان در فهرست حضور دارند.
فرقانی درباره ی اینکه سامان فلاح به بازی های آسیایی خواهد رسید یا خیر؟ اظهار داشت: ان شاءالله به بازی های آسیایی خواهد رسید.
سرپرست تیم امید درباره ی اینکه کدام بازیکنان مشکل خروجی دارند اضافه کرد: محمدرضا بردبار مشکل خروجی دارد که بامداد فردا باید به نظام وظیفه بروم. از دوستان خواهش می کنم مساعدت های لازم را انجام بدهند. مربیان روی حضور وی تاکید دارند. با صیادمنش دیشب صحبت کردم و بلیت را برای وی ارسال کردم. با پوردارا و حزباوی هم هماهنگی های لازم را انجام داده ام. من دیدم که نوشته بودند بمب می ترکد و به تیمی می رود! خواهشم این است که بمب ها را برای پس از بازی بگذارید. ما در وضعیت خیلی خیلی حساسی هستیم.




منبع:

1402/06/10
18:33:04
5.0 / 5
385
تگهای خبر: بازی , شركت , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا