در حاشیه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن؛

اختلاف مسئولان ورزشگاه آزادی و پرسپولیس بر سر بنرهای تبلیغاتی

اختلاف مسئولان ورزشگاه آزادی و پرسپولیس بر سر بنرهای تبلیغاتی

ساماس: مسئولان ورزشگاه آزادی با تماسهای مکرر از مسئولان پرسپولیس خواستند دو بنری که مربوط به یک شرکت تلفن هم راه است را از روی سکوها بردارند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹: ۳۰ و از هفته سوم لیگ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بار دیگر بحث استفاده از فضای تبلیغات محیطی دردسر آفرین شد.
عوامل باشگاه پرسپولیس چند ساعت پیش از شروع دیدار برابر ذوب آهن، تبلیغ اسپانسر تیم را بر روی سکوها قرار دادند که این مساله با واکنش مسئولان ورزشگاه آزادی نسبت به این مساله شد.
مسئولان استادیوم آزادی اجرای تبلیغات محیطی اینچنینی از طرف باشگاه را خلاف تعهد فصل جاری با سازمان لیگ دانستند و خواهان رسیدگی مدیران باشگاه پرسپولیس به این مساله شدند.
عوامل ورزشگاه آزادی با چندین بار تماس با مسئولان پرسپولیس از آنان خواستند که هر چه زودتر یا این دو اسپانسر را از روی سکوها برداشته و روی آنها را بپوشانند در غیر این صورت عوامل اجرائی ورزشگاه دست به کار شده و خودشان این دو اسپانسر را از روی سکوها جمع خواهند کرد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز قول هرگونه همکاری را برای کسب رضایت مدیران ورزشگاه آزادی دادند. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس می تواند از حق تبلیغات محیطی خود نهایت استفاده را ببرد اما ابهام در نحوه ی اجرای این تبلیغات و همین طور بخشنامه سازمان لیگ در قبال این مساله موجب شد تا پرسپولیسی ها از حق طبیعی خود کوتاه بیایند.

1402/06/02
22:04:04
5.0 / 5
343
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا