رسول خطیبی درنشست خبری، استارت گلایه ها را شروع كرد

داور پنالتی و گل سالم پیکان را نداد

داور پنالتی و گل سالم پیکان را نداد

ساماس: مازندران سرمربی تیم پیکان تهران درنخستین نشست خبری بعد از بازی تیمش درفصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر میزبانش نساجی مازندران به داوری مسابقه اعتراض کرد و معتقد بود که داور مسابقه یک پنالتی تیمش را ندید وگل سالم این تیم را نیز خطا اعلام نموده بود.



" رسول خطیبی" درنشست خبری بعد از بازی تیمش پیکان تهران برابر میزبان نساجی مازندران که با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود، اظهار داشت: من اعتقاد دارم، کسی که باید به داور اعتراض می کرد، تیم پیکان بود، اما به داور احترام گذاشتم.

وی اضافه کرد: هرچند داور دراین مسابقه یک پنالتی برای تیم پیکان نگرفت و گلی که تیم ما زده را خطا اعلام نمود درصورتی که به هیچ عنوان خطا انجام نشده بود.

سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به این که در روزی که می توانستیم ۳ امتیاز مسابقه که حق تیم ما بود بگیریم، اما با نوع قضاوت داورمسابقه برخلاف میل ما رقم خورد، تصریح کرد، درمجموع هر دو تیم فوتبال زیبا و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند وتماشاگرانی که این بازی چه در ورزشگاه و چه ازگیرنده ها تماشا کردند، لذت بردند.

هر تیمی در وطنی به مشکل می خورد!

خطیبی دربخش دیگری با اعلان اینکه بازی کردن مقابل تیم نساجی برای هر تیمی حتی تیم های بزرگ که در ورزشگاه شهیدوطنی مقابل هواداران این تیم قرار می گیرند، خیلی مشکل است، اظهارکرد، من به بازیکنان تیم افتخارمی کنم که دراین ورزشگاه و حضور هواداران پرشور نساجی توانستند با همه توان و وجود شان بازی کنند.

وی اضافه کرد: می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم، موقعیت های زیادی داشتیم، البته تیم نساجی هم موقعیت داشت ومی توانست بازی پرگل تر هم بشود.

وی افزود: اگر مهاجمان هردو تیم دقت بیشتری می کردند و تیمی که جوان ترین بازیکن لیگ را درترکیب ثابت قرار می دهد وامید زیر۲۳ بازی می دهد دراین ورزشگاه وچنین جوی باید آفرین گفت و این شهامتی که بازیکنان ما نشان دادند ومی توانستیم ۳ امتیاز بازی را برای خودمان به دست بیاوریم.

حواشی آخر بازی را ندیدم

سرمربی تیم پیکان تهران درپاسخ به پرسشی درباب حواشی بعد از پایان بازی برابر نساجی گفت، ما بعد بازی وسط زمین بودیم و توجهی به حاشیه هایی که شما می فرمایید نداشتیم.

تیم پیکان تهران درهفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور سه شنبه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران بود ودرنهایت برابر میزبان خود به تساوی یک بریک دست یافت.





منبع:

1402/05/18
22:55:04
5.0 / 5
422
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا