لوکاس کاندیدو و علی نژاد به فولاد پیوستند

لوکاس کاندیدو و علی نژاد به فولاد پیوستند

به گزارش ساماس، خوزستان هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان شد.


لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، بعد از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست.
به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، این بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که در کنار تخصص بازی در میانه زمین، توانایی بازی در پست های وینگر و پشت مهاجم را دارد، فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت نمود. لوکاس در سالیان اخیر علاوه بر بازی در لیگ برتر امارات، در سری A و B برزیل هم به میدان رفته و حالا به جمع بازیکنان خارجی فولاد خوزستان افزوده شد.
کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه های ویتوریا و پونته پرتا برزیل هم جزو مهره های ثابت بوده، اما طی یک فصل و نیم اخیر در الظفره امارات عضویت داشته است.
این بازیکن برزیلی علاوه بر انجام بازی در سری A و B برزیل و لیگ برتر امارات، تابحال چهار بار در لیبرتادورس آمریکای جنوبی به میدان رفته و در فصل ۲۰۱۳ هم دو بار در جام باشگاه های جهان همراه با اتلتیکو مینیرو فرصت حضور در زمین را پیدا کرده که حالا راهی ایران شده و با فولاد خوزستان قرارداد بسته است.
همینطور در ادامه فعالیتهای باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات و با پیگیری مسؤلان باشگاه، قرارداد محمد علی نژاد بازیکن سابق سپاهان به امضا رسید تا این بازیکن شماره ۹ سرخ ها را بر تن کند.
علی نژاد در فصل گذشته ۲۵ بازی برای سپاهان انجام داد و همواره در مدت حضورش در زمین مهره کلیدی این تیم در فاز هجومی بود و توانست ۲ گل به ثمر رساند، ۴ پاس گل بدهد و ۲ پنالتی بگیرد.
این بازیکن که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل آلومینیوم اراک، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و نساجی را در کارنامه داشته، یکی از مهره های پرارزش در نقل و انتقالات به حساب می آید که حالا عضوی از تیم فولاد خوزستان است.



1402/05/11
08:29:57
5.0 / 5
484
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ساماس - یوگا