بازی های تابستانی ناشنوایان - روسیه

کسب 12 مدال کاروان ناشنوایان ایران در روسیه

کسب 12 مدال کاروان ناشنوایان ایران در روسیه

ساماس: به گزارش ساماس، در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست پیدا کردند و تعداد مدال های ایران در انتها ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی های تابستانی ناشنوایان عصر امروز یکشنبه ۸ مرداد در روسیه برگزار شد و بعد از رقابت ورزشکاران ۱۶ کشور، تیم های مردان و زنان کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان تیم ایران با ترکیب مریم کشتی آرا و سما شهبازی و در قسمت مردان فرزاد چراغی و رضا قاسمی مدال برنز کسب کردند.

تیم های ملی تنیس روی میز ایران به سرپرستی حمیدرضا صابری و سرمربیگری محمدعلی عباسی و ویدا عبدی در این دوره از رقابت ها شرکت نمودند و ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز را به دست آوردند.

کاروان اعزامی ناشنوایان ایران در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت ها شرکت کرده است و تا پایان ششمین روز ۱۲ مدال (۳ مدال نقره و ۹ مدال برنز) کسب کرده است. همینطور در ادامه این رقابت ها فوتبالیست های ناشنوای ایران با پیروزی ۲ بر صفر برابر ازبکستان به برتری رسیدند و روز سه شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۶ برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف روسیه خواهند رفت.





منبع:

1402/05/09
08:17:06
5.0 / 5
429
تگهای خبر: بازی , شركت , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا