در گزارش ساماس مطرح شد؛

تساوی تیم ملی با روسیه عادلانه نبود

تساوی تیم ملی با روسیه عادلانه نبود

به گزارش ساماس، کارشناس فوتبال اظهار داشت: دیدار مقابل کنیا یک مسابقه فیزیکی برای تیم ملی ایران خواهد بود.



مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد تساوی تیم ملی برابر روسیه با سرمربی جدید اظهار داشت: امیر قلعه نویی در نخستین دیدار نتیجه خوبی به دست آورد. باآنکه در دیدارهای تدارکاتی هدف هماهنگی و مرور کارهای تاکتیکی است و نتیجه چندان مهم نیست اما تساوی در این دیدار عادلانه نبود. اگر مهاجمان تیم ملی از موقعیت های به دست آمده استفاده می کردند بطور حتم قلعه نویی در نخستین دیدار می توانست برنده این بازی شود.
وی افزود: عملکرد بازیکنان تیم ملی با این که مدت ها بود کنار یکدیگر بازی نکرده بودند خوب بود. البته آنها در جام جهانی کنار هم بازی کرده و شناخت خوبی از هم داشتند اما تغییراتی در تیم صورت گرفته بود که تا حدودی ناهماهنگی بوجود آورده بود. در مجموع و با عنایت به این که نخستین بازی آنها در دیدارهای تدارکاتی بود تیم ملی کشورمان با هدایت قلعه نویی عملکرد مثبتی داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تعویض های ایران تصریح کرد: بطور حتم هر تیمی که در دیدارهای تدارکاتی بازی می کند تغییرات زیادی را به وجود می آورد تا بازیکنانش را بهتر بشناسد. مطمئناً این تغییرات در دیدار برابر کنیا هم رخ خواهد داد و به احتمال زیاد تیم ملی کشورمان با تغییرات اساسی به میدان خواهد رفت تا کادر فنی بتواند شناخت بیشتری از تمامی نفراتش داشته باشد.
وی در مورد دیدار برابر کنیا هم اظهار داشت: اساسا کادر فنی تلاش می کند تا شناخت خوبی از حریف پیدا کند. ضمن این که قلعه نویی باید تغییراتی را هم در تیم ملی صورت دهد. کنیا یک تیم آفریقایی است و همانند دیگر تیم های این قاره قدرتی و فیزیکی بازی می کنند و تکیه زیادی بر روی جنگ های نفر به نفر دارند. ازاین رو باید منتظر بازیکنانی باشیم که شرایط فیزیکی خوبی خواهند داشت تا برابر بازیکنان کنیا نمایش قابل قبولی داشته باشند.



منبع:

1402/01/08
18:55:37
5.0 / 5
430
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا