در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟

در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟

ساماس: به گزارش ساماس، سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون در مورد پاداش تیم ملی و بحث سرمربی تیم های ملی بزرگسالان و امید طرح مبحث شد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری جلسه هیات رئیسه امروز (سه شنبه) این فدراسیون اظهار نمود: جلسه با حضور اکثریت اعضا شکل گرفت و مباحث مختلفی در دستور جلسه، همچون اصلاح آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، اصلاح و طرح مبحث آئین نامه پاداش تیم های ملی و تیم های ملی بانوان عنوان شد.

او در رابطه با وضعیت سرمربی گری تیم ملی فوتبال تصریح کرد: همکاران درحال گفتگو هستند. اطلاعات فنی و شرایط درحال بررسی است و جلسات همچنان ادامه دارد و بمحض این که به نتیجه برسیم، وضعیت را اعلام خواهیم کرد. این نتیجه گیری امکان دارد در این نشست باشد یا به جلسات و اطلاعات بیشتری نیاز باشد.

اصولی همینطور در رابطه با وضعیت سرمربی گری تیم ملی امید و جانشین مهدی مهدوی کیا اظهار نمود: مذاکرات اولیه دارد صورت می گیرد و گزینه هایی مدنظر هستند. گفت وگوهای اولیه انجام شده و زمانی که نتیجه ای حاصل شود و در چارچوبی قرار بگیرد که به توافق ختم شود، در هیات رئیسه مورد بررسی قرار می گیرد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا شایعات انتشار یافته در رابطه با فشار به رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون گزینه نایب رئیسی بانوان صحیح است؟ اظهار داشت: شرایطی پیش آمده است که در خدمت سرکار خانم موسوی نخواهیم بود و طبق اساس نامه، رئیس فدراسیون پیشنهاد سرپرستی این سمت را به هیات رئیسه خواهد داد. کمیته بانوان، کمیته مهمی است و لازم است که این سمت سازماندهی شود و این اتفاق رخ خواهد داد. منتظر پیشنهادات هستیم و بمحض تشکیل مجمع، گزارش های لازم عرضه خواهد شد. شایعاتی هم که از راه منبع های مختلفی در مورد گزینه نایب رئیسی بانوان مطرح گردیده است کاملا تکذیب می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فردی که قبلا هم سمت مشاور داشته است، حرف های کذب مطرح می کند که سابقه هم داشته است. زمانی که ایشان با رئیس سابق فدراسیون فوتبال آمدند و زمانی که با ایشان عزل شدند، مطالبی را به کذب منتشر نمودند که ما این ها را تکذیب می نماییم. هیچ فشاری وجود ندارد و طبق اساس نامه، ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه با پیشنهاد رئیس فدراسیون، تصمیم گیری خواهند کرد در موقع مقرر به مجمع عرضه می شود و بر مبنای شایستگی ها و توانمندی ها و مطابق برنامه های تاج، در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.





منبع:

1401/10/13
15:19:17
5.0 / 5
1065
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا