مربی ایرانی تیم ملی چین تایپه؛

برای كسب سهمیه المپیك از تكواندو ایران كمك می گیریم

برای كسب سهمیه المپیك از تكواندو ایران كمك می گیریم

به گزارش ساماس امید غلامزاده اظهار داشت: تكواندو ایران در دنیا صاحب سبك است و برای آنكه بتوانیم به سهمیه های المپیك دست پیدا نماییم، نیاز داشتیم كه از سطح فنی بالای آن بهره ببریم.



مربی ایرانی تیم ملی تکواندو چین تایپه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اضافه کرد: پس از آن که موفق نشدیم از سیستم رنکینگ سهمیه ای برای حضور در بازی های المپیک کسب نماییم، تمرکز خودرا بر روی مسابقات قاره ای قرار دادیم و با عنایت به این که در دو وزن ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم نمایندگان ما جایگاه مناسبی در رنکنیگ المپیکی داشتند، روی این دو وزن برنامه ریزی لازم انجام شد.
غلامزاده افزود: به همین دلیل طی جلساتی که با سایر مربیان و مسئولان فدراسیون تکواندو داشتیم، تصمیم گرفتیم از تکواندو ایران بعنوان یکی از قدرتهای آسیا و جهان بهره ببریم و من در مسافرت به ایران و بعد از رایزنی با مسئولان فدراسیون با امید عمیدی و آریان محمدی به چین تایپه برگشتم تا این نفرات در اردوها با ملی پوشان این کشور تمرین کرده و بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات انتخابی شرکت نماییم.
وی اضافه کرد: از ابتدا قرار بود این دو تکواندوکار دو ماه با ما تمرین کنند، ولی شیوع ویروس «کرونا» و تعویق مسابقات موجب طولانی شدن حضور تکواندوکار ایرانی شد و مقرر است تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در کنار ما تمرین کنند. خدا را شکر «کرونا» در این کشور به خوبی مهار شده است و آمار پایین مبتلایان گویایی این مساله است. تمرینات تیم ملی حتی یک روز هم تعطیل شد و ما بی وقفه برای رسیدن به آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک تلاش می نماییم. هدف ما کسب هر چهار سهمیه ممکنست و با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، به آن خواهیم رسید.
مربی ایرانی تیم ملی چین تایپه درباب مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی در آبان ماه از طرف فدراسیون جهانی اظهار داشت: اخباری که ما از فدراسیون جهانی WT کسب کردیم و موثق هم است، اینکه تاریخ ۱۵ و ۱۶ نوامبر برای برگزاری این مسابقات در کشور اردن تعیین شده است و با توجه شرایط تمرینی ما که به صورت منظم پیگیری می شود، برای این تاریخ ها آماده خواهیم شد.
غلامزاده افزود: یکسری مشکلات اینجا دارم که آن هم اختلاف نظر با سایر مربیان است. ۱۰ مربی با فدراسیون همکاری دارند، ۲ مربی از کره جنوبی، هفت مربی از چین تایپه و من که همین تعدد زیاد مربیان موجب بروز ناهماهنگی و مسائلی شده است. ولی ما کار خودرا به خوبی پیش می بریم. در چهار وزن ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم دختران، ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم پسران برای کسب سهمیه تلاش می کنند.
وی در آخر ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران و از بین رفتن ویروس «کوید -۱۹» اظهار داشت: من تا المپیک با تیم ملی چین تایپه قرارداد دارم و درباب دو تکواندوکار ایرانی که با ما هستند نیز پس از رقابتهای کسب سهمیه تصمیم گیری خواهیم کرد که قراردادشان تا توکیو ۲۰۲۰ تمدید شود یا خیر، همه چیز بستگی به نتایج ما در رقابتهای گزینشی قاره ای دارد.


منبع:

1399/05/18
14:59:43
5.0 / 5
1655
تگهای خبر: سلامت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا