احمد منشی زاده در گفت وگو با ساماس مطرح كرد؛

رمز استقلال برای قهرمانی

رمز استقلال برای قهرمانی

ساماس: یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید اتحاد و یکدستی، رمز موفقیت آبی های پایتخت برای تکرار قهرمانی رقابت های لیگ برتر است.



احمد منشی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره ی تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۹ پایتخت اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. متاسفانه دروازه بان تیم فوتبال استقلال دیدش روی ضربه های کاشته خوب نبود و اگر این اتفاق رخ نمی داد، استقلال برنده از زمین خارج می شد. حسینی نتوانست واکنش های مناسبی داشته باشد. استقلال هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و مهره های مناسبی دارد. امیدوار هستم استقلال در هفته های آتی بتواند امتیازات لازم را به دست بیاورد و جبران کند.

منشی زاده با اشاره یکدست بودن تیم استقلال در میدان اشاره کرد: استقلال در کارهای تیمی عملکرد خوبی دارد اما مشکل تیم در گل زدن است. الان استقلال فوتبال خوبی ارائه می دهد و موقعیت سازی می کند اما به گل نمی رسد. این مشکل برای کل فوتبال ایران است. استقلال اگر بتواند تمرکز مناسبی در بازی های آینده داشته باشد، می تواند قهرمانی خودرا در رقابت های لیگ برتر تکرار کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره ی عملکرد هجومی استقلال اشاره کرد: ارسلان مطهری بازیکن خوبی است. استقلال مهاجمان خوبی دارد و فکر می کنم بازیکنان استقلال در یک سطح هستند غیر از محبی که فکر می کنم سطحش از بقیه بازیکنان بهتر است. بطور کلی استفاده از مهره های هجومی تیم، بستگی به سرمربی دارد که چطور می خواهد از آنها استفاده نماید.

منشی زاده اضافه کرد: استقلال الان تیم یکدستی است و نمی شود بطور خاص گفت در یک جای خاصی مشکل دارد. آبی ها تیم محکمی دارند و همه چیز بستگی به مربی دارد که چطور از بازیکنانش استفاده نماید. هم اکنون استقلال تیم خوبی دارد و اگر این روند را ادامه پیدا کند، می تواند به موفقیت برسد.

او در آخر با تاکید به یکپارچگی آبی پوشان پایتخت اضافه کرد: اتحاد و یکدست بودن، رمز موفقیت استقلال است و این مساله هم به مربی تیم برمی گردد که شرایط تیم را به چه شکل پیش ببرد. اگر سرمربی بتواند بازیکنان را جمع و جور کند و شرایط تیم به شکل درستی جلو برود، استقلال باز هم می تواند عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به دست بیاورد.





منبع:

1401/10/02
12:24:01
5.0 / 5
602
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا