اعتراف به جناح بندی در تیم ملی فوتبال ایران با حضور اسكوچیچ!

جهانبخش: دوره اسکوچیچ تعدادی از بیرون دنبال تصمیم گیری برای تیم ملی بودند

جهانبخش: دوره اسکوچیچ تعدادی از بیرون دنبال تصمیم گیری برای تیم ملی بودند

ساماس: وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او اما تاکید دارد که حالا شرایط فرق کرده است.


به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از وب سایت اتلتیک، علیرضا جهانبخش وینگر سابق برایتون که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است در مورد اخراج دراگان اسکوچیچ سخن گفته است. او بیان داشته است که جناح های طرفدار و مخالف اسکوچیچ در تیم ملی به وجود آمده بود.
جهانبخش اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند. آنها از نحوه بازی او خوش شان نمی آمد، ولی تعدادی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. چیزهایی که صورت گرفت غیرحرفه ای بود. نمی توانم نامی را ذکر کنم اما افرادی خارج از تیم بودند که می خواستند از نظر تصمیم گیری و مسائل دیگر بر تیم ملی تأثیر بگذارند.
وی افزود: متأسفانه بازیکنانی بودند که این مساله را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان تعدادی از بازیکنان باتجربه سعی کردیم تا آن جو را آرام نماییم. ما گفتیم بسیار خب، ما وسط و بدون موضع می مانیم، این تصمیم ما نیست. الان وقت به هم ریختن این چیزها نیست. خدا را شکر حالا همه چیز آرام تر و آرام تر است.
او درباره ی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار داشت: ما هفت، هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را خیلی خوب می شناسد و بازیکنان او را خیلی خوب می شناسند. او من را از سنین پایین وارد تیم ملی کرد و با بازی در دو جام جهانی رویای من را به واقعیت تبدیل کرد.



1401/07/06
12:40:17
5.0 / 5
479
تگهای خبر: بازی , سایت , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا