مورایس:

برای تیمی که خوب بازی می کند کار جدیدی وجود ندارد

برای تیمی که خوب بازی می کند کار جدیدی وجود ندارد

به گزارش ساماس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: برای تیمی که بازی خوبی انجام می دهد، کار جدیدی برای انجام وجود ندارد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، ژوزه مورایس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از مصاف با فولاد که با شکست تیمش همراه بود، عنوان کرد: زیاد نمی توانیم در مورد بازی امروز صحبت نماییم، انتظار داشتیم که تیم در هرلحظه گل بزند.
وی اضافه کرد: علیرغم انتظار ما برای گل زدن در طول ۹۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد و ثانیه آخر ۳ امتیاز را به حریف دادیم، بعضی بازی ها به ما درس می دهد، البته که تیم لیاقت بیشتری داشت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: می توانیم برای خودمان متأسف باشیم که نتوانستیم موقعیت ها را تبدیل به گل نماییم، بازی خیلی نزدیک بود، لحظاتی که فولاد به عقب می رفت خوب نبودیم و گل نزدیم.
وی افزود: حتما برای آینده برنامه داریم، می دانیم در آینده باید چه کاری انجام بدهیم، این بازی به ما درس خوبی داد، همینطور به فولاد برای به دست آوردن ۳ امتیاز این بازی تبریک می گویم.
مورایس تصریح کرد: همیشه اشتباهات فردی وجود دارد، باید از این اشتباهات درس بگیریم، برای تیمی که بازی خوبی انجام می دهد، کار جدیدی برای انجام وجود ندارد.
وی تصریح کرد: تیم ما کار خویش را خوب انجام داد، اشتباهات فردی همیشه وجود دارد، بازیکنی امروز اشتباه کرد در بازی های دو هفته ابتدایی نقش مهمی در گرفتن شش امتیاز داشت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ضمن اشاره به صحنه اعتراض کادر سپاهان به داوری برای عدم اعلام ضربه پنالتی اظهار داشت: داور کار خویش را انجام می دهد و ما کار خودمان را انجام می دهیم، وقتی وی ای آر نباشد باید به تصمیمات داور احترام بذاریم، فغانی داور خوبی است، نیازی نسبت به داور اعتراض نماییم، باید کار خودمان را انجام دهیم، چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم آن صحنه پنالتی بود ولی ما باید توجه داشته باشیم که این صحنه ها بشکلی نیستند که سرنوشت بازی را رقم بزنند و این سرنوشت در دست خودمان است.
وی در پاسخ به این که دریافت سه گل در نیمه دوم دو بازی نشان از چه موضوعی دارد، اظهار داشت: یک سری جزئیات می تواند تغییرات بزرگی ایجاد نماید، اگر این جزئیات منفی باشد به ضرر ماست، و اگر مثبت باشد به نفع ماست.
مورایس در انتها اظهار داشت: خیلی ممنونم از هواداران، آنها فوق العاده هستند، حسی که آنها در لحضاتی پایانی داشتند ما هم داشتیم و امیدواریم دیگر تکرار نشود.


منبع:

1401/06/10
11:01:35
5.0 / 5
506
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا