در نشست امروز مقرر شد؛

تعیین دبیرکل اولویت اول هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک

تعیین دبیرکل اولویت اول هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک

به گزارش ساماس، اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین جلسه خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی در ارتباط با برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و تعیین اعضای جدید هیات اجرایی، افراد منتخب تشکیل جلسه دادند تا اولویت های خویش را برای آغاز به کار رسمی مشخص کنند.
این نشست امروز دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک و به ریاست محمود خسروی وفا رئیس برگزار گردید. به جز بهداد سلیمی که بعنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران رای مثبت مجمع را برای عضویت در هیات اجرایی گرفت، دیگر اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی در این جلسه حضور داشتند.
در این نشست پیرامون مسائل مختلفی بحث و بررسی گردید و از جملع تعیین دبیرکل؛ بر این اساس مقرر شد انتخاب دبیرکل بعنوان اولویت اصلی هیات اجرایی در دستور کار قرار بگیرد. در همین راستا در مورد خصوصیت های موردنظر برای معرفی گزینه دبیرکلی هم بحث و بررسی گردید.
طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، دبیرکل با معرفی رئیس و تایید هیات اجرایی مشخص می شود. وی بدون حق رای در جلسات هیات اجرایی شرکت می کند.
در نشست امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همینطور مقرر شد رسیدگی به مسائل مالی پیرامون فدراسیون ها و مشکلات انتخاباتی دو فدراسیون المپیکی ژیمناستیک و دوچرخه سواری هم بعنوان دیگر اولویت ها مورد پیگیری قرار بگیرد.
نشست امروز هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک به صورت «غیررسمی» برگزار گردید. اولین جلسه «رسمی» اعضای جدید هفته آینده و بعد از تاییدیه نتیجه انتخابات توسط کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود. به گزارش ساماس به نقل از مهر، پنجاه و یکمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه (۶ شهریورماه) برگزار گردید. در این مجمع محمود خسروی وفا بعد از دو دور رای گیری بعنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک صاحب رای شد. مهین فرهادی زاد و غلامرضا نوروزی هم بعنوان نواب رئیس انتخاب شدند. همینطور مهرداد علی قارداشی، محمدرضا داورزنی، علیرضا سهرابیان، علیرضا پاکدل، غلامرضا شعبانی بهار، مهدی گودرزی و حمید عزیزی همراه با بهداد سلیمی هم بعنوان اعضای هیات اجرایی صاحب رای شدند.

1401/06/07
12:56:43
5.0 / 5
547
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا