آمار گلزنی هری کین چشم گیر تر از مسی و رونالدو

آمار گلزنی هری کین چشم گیر تر از مسی و رونالدو

ساماس: مهاجم تیم ملی انگلیس توانسته رکورد گلزنی بسیار خوبی داشته باشد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، هری کین با گلزنی در دیدار برابر آلمان به رکورد ۵۰ گل زده در تیم ملی انگلیس رسید و فاصله خودرا با وین رونی به ۳ گل کم کرد. نکته جالب این که ۴۸ گل از ۵۰ گل هری کین از داخل محوطه جریمه به ثمر رسیده است. او ۳۵ گل را با ضربه پای راست و ۶ گل با پای چپ و ۹ گل را با ضربه سر به ثمر رسانده است. مهاجم تاتنهام با وجود انجام حدودا ۵۰ بازی بین المللی کمتر از اسطوره منچستریونایتد، حالا تنها ۳ گل از رکورد رونی فاصله دارد. در حقیقت، کین به طور متوسط ۰.۷ گل در هر بازی برای کشورش به ثمر رسانده است، در صورتیکه میانگین گلزنی رونی در تیم ملی انگلیس ۰.۴۵ گل زده در هر بازی است. کین همین طور فصل موفقی را در سطح باشگاهی گذراند و با ثبت ۱۷ گل و ۹ پاس گل در لیگ برتر به تیم آنتونیو کونته کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
هری کین تنها در ۷۱ بازی برای سه شیرها موفق به کسب این آمار شده است. او هفتاد و دومین بازیکنی است که برای تیم ملی خود به حداقل ۵۰ گل رسیده است، اما سرعتی که هری کین برای رسیدن به این تعداد گل داشته است بسیار چشم گیر است و حتی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز سریع تر بوده است.
مسی و رونالدو هر دو بیش از ۱۰۰ بازی انجام دادند تا به ۵۰ گل برای کشورشان برسند.
این بازیکنان به چند بازی نیاز داشتند تا به رکورد ۵۰گل ملی برسند؟
نیمار (۷۴)
لواندوفسکی (۹۰)
مسی (۱۰۷)
رونالدو (۱۱۴)
این آمار نشان میدهد که مهاجم تاتنهام چقدر برای کشورش عالی بوده است. ستاره تاتنهام هم اکنون ۱۸۳ گل زده در لیگ برتر انگلیس دارد. رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر هم اکنون متعلق به آلن شیرر است که در دوران حضور در بلکبرن و نیوکاسل ۲۶۰ گل در لیگ برتر به ثمر رساند.
کین فقط ۷۷ گل با شیرر فاصله دارد که ممکنست زیاد به نظر برسد اما با سرعتی که او پیش می رود می توان گفت هری کین می تواند در چهار فصل آینده به آن برسد. البته این تا حد زیادی به آینده وی در تاتنهام بستگی دارد. بنظر می رسد او برای فصل بعد هم در کنار سون هیونگ مین در تاتنهام بماند.
به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقیبان تیم ملی ایران در دور گروهی جام جهانی است که ملی پوشان باید در نخستین دیدار خود در این رقابت ها در روز افتتاحیه برابر آن قرار گیرند.




منبع:

1401/03/20
14:20:44
5.0 / 5
584
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا