در تماس با مدیران باشگاه؛

استعفای نویدکیا از هدایت سپاهان

استعفای نویدکیا از هدایت سپاهان

ساماس: محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان از هدایت این تیم کناره گیری کرد.



به گزارش ساماس به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماس با مدیریت باشگاه و با بیان مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران؛ انصراف خودرا از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اظهار داشت.
در همین راستا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اطلاعیه ای منتشر نمود. متن اطلاعیه باشگاه به این شرح است:
همانگونه که هواداران پرشور، بهادار و فهیم طلایی دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در زمینه ورزش خصوصاً فوتبال اصفهان همیشه از اولویت های اجرائی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان دهی و برنامه ریزی ها آینده خودرا در پشتیبانی از سرمایه های باارزش سپاهان استوار نموده است.
در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت های بی دریغی از طرف ارکان باشگاه بمنظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.
از آنجا که کما فی السابق برنامه ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات مختلفی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن آقای محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با بیان مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خودرا از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام نمودند.
با عنایت به این که همه سپاهانی های اصیل به حسن نیت دلسوزانه آقای نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت فرسای امروز و روز گذشته این وفادار طلایی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به درخواست ایشان احترام گذاشته و اعلام می دارد بااینکه این قرارداد متوقف می گردد لیکن سپاهان همیشه افتخار آفرینی های ایشان را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید می نماید.
شایان ذکر است برنامه ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه های سرمربیگری سپاهان، به سرعت درحال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.»
به گزارش ساماس به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان در این فصل از مسابقات لیگ برتر پس از استقلال و پرسپولیس سوم شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم در مرحله گروهی حذف شد.


منبع:

1401/03/18
10:09:19
5.0 / 5
497
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا