سرمربی تیم:

مجموعه فولاد مناسب ترین و بهترین گزینه برای برگزاری مرحله نهایی لیگ نونهالان است

مجموعه فولاد مناسب ترین و بهترین گزینه برای برگزاری مرحله نهایی لیگ نونهالان است

خوزستان سرمربی نونهالان فولاد خوزستان از آمادگی باشگاه برای میزبانی از مسابقات پایانی لیگ برتر نونهالان کشور در اهواز آگاهی داد.


تیم نونهالان فولاد خوزستان با هدایت یعقوب سلحشور، هم اکنون با بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و کسب بیشترین امتیاز در جمع تیم های نهایی نتایج خیره کننده ای کسب کرده است.
یعقوب سلحشور در گفت و گو با ایسنا در ابتدا درباره سطح مسابقات، اظهارکرد: به نظر من تمام تیم هایی که با آنها بازی کردیم در یک سطح بودند و تیم های قدر و گردن کلفتی در طول بازی ها جلوی ایستادند که در بیشتر مواقع کار را برای ما سخت کردند ولی در نهایت با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان مان توانستیم بهترین نتایج را کسب نماییم.
وی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون چه تیمی را رقیب اصلی خود برای کسب قهرمانی می دانید؟ اظهار داشت: به نظر من این چهار تیمی که در مرحله نهایی حضور دارند، همه قابل احترام هستند و نشان دادند که شایستگی قهرمانی را دارند. من همه این تیم ها را رقیب میدانم
سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد خوزستان درباره برنامه ریزی مسابقات هم عنوان کرد: در ابتدای برنامه ریزی خوب بود و در حقیقت همه چیز درحال خوب پیش رفتن بود که یکباره به تعطیلات عید نوروز برخورد کردیم و تیم من ۷ اسفند آخرین بازی خودرا انجام داد و حدود ۵۰ روز بعد یعنی ۲۳ فروردین بازی تک حذفی اش را برگزار کرد و واقعا ما مربیان نمی دانستیم در این ۵۰ روز چکار کنیم؛ استراحت نماییم، بدنسازی داشته باشیم یا بازی دوستانه برگزار نماییم. چون هیچ برنامه ای برای بازی بعدی مان نداشتیم و ۵۰ روز خودش یک پیش فصل کامل است. به هر حال از مسئولان برگزاری مسابقات انتظار می رود، ایام تعطیلی، نیم فصل و اعیاد سالانه را در شروع مسابقات در برنامه لحاظ کنند تا لیگ های پایه کشوری مان از سطح بالایی برخوردار شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه فولاد خوزستان آمادگی میزبانی از بازی های پایانی لیگ نونهالان را دارد؟ اشاره کرد: بله کاملا آماده میزبانی از مسابقات هستیم و به نظر من امسال باید میزبانی بازی ها به استان خوزستان و باشگاه فولاد داده شود چون در چند سال اخیر میزبانی به استان خوزستان داده نشده است و انتظار می رود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با باشگاه فولاد خوزستان انجام دهند. به نظرم برای هرچه بهتر برگزار کردن و خاتمه دادن به این رقابت ها، مجموعه فولاد خوزستان مناسب ترین و بهترین گزینه از لحاظ امکانات و چمن های مطلوب طبیعی و حتی آب و هوای خوب و بهاری در این فصل است.
سلحشور اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان هر چه سریعتر با ارائه برنامه بازی ها و برگزار کردن دور نهایی به تیم ها و بازیکنان کمک نماید تا از این بلاتکلیفی بیرون بروند و لیگ نونهالان فرسایشی نشود که این خیلی مهم می باشد، ضمن اینکه فصل امتحانات هم از راه می رسد.
وی در آخر نیز بیان کرد: جا دارد از کادرفنی ام آقایان محمود صالحی، عباس خادمی، بهنام جعفری، رضا صفات، عقیل عبدالخانی، دکتر ساعدی و شهرام حمیدی تشکر کنم. همین طور از زحمات شبانه روزی گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و مهدی پور مدیر تیم های پایه قدردانی می کنم.



1401/02/07
17:46:09
5.0 / 5
553
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا