فرنگی کاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل

فرنگی کاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل

به گزارش ساماس مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ضمن اشاره به اعزام ۸ کشتی گیر به المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته تنها به کسب سکو در المپیک فکر می نماییم.


جمشید خیرآبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد فرنگی کاران ناشنوای اعزامی به المپیک، اظهار نمود: چهارمین اردوی آمادگی فرنگی کاران ناشنوا اعزامی به المپیک از روز پنجشنبه پنجم اسفند با حضور ۱۱ کشتی گیر در سنندج شروع می شود و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت. برای آماده سازی فرنگی کاران ناشنوا ۷ مرحله اردو پیشبینی شده که در انتها هفتمین اردو، ۸ کشتی گیر اعزامی به برزیل معرفی خواهند شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت کشتی گیران نسبت به گذشته با تمرینات خوبی که علی اشکانی در هر مرحله اردو عرضه می کند، از نظر تکنیکی و تاکتیکی راضی کننده است و رشد خیلی خوبی داشتند.
خیرآبادی همینطور ضمن اشاره به حضور روانشناس در کنار فرنگی کاران ناشنوا، تصریح کرد: با حمایت خوب علیرضا رضایی و مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، در سه مرحله اردوی قبلی یک روانشناس همراه تیم در اردوها حضور داشته و کشتی گیران علاوه بر یادگیری مهارت های تکنیکی و تاکتیکی از نظر روانی هم آماده شرکت در المپیک شدند و شرایط آنها نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان تصریح کرد: تلاش بر این است کسانی به المپیک اعزام شوند که از نظر تکنیکی و تاکتیکی و بعد روانی به آمادگی کافی برسند تا بهترین عملکرد را در برزیل داشته باشیم.
او در آخر پیرامون این پرسش که چه جایگاهی را برای فرنگی کاران ناشنوا در المپیک برزیل پیشبینی می کنید، اضافه کرد: دوره قبل فرنگی کاران ناشنوا موفق به کسب سکو نشدند، این دوره هدف گذاری کسب مدال های خوش رنگ و قرار گرفتن بر روی سکو است.




منبع:

1400/12/04
10:05:37
5.0 / 5
667
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا