در گزارش ساماس مطرح شد؛

استقلال فقط به قهرمانی فکر می کند

استقلال فقط به قهرمانی فکر می کند

ساماس: مهاجم پیشین استقلال با اشاره به اینکه آبی پوشان تمام تمرکزشان بر روی قهرمانی در لیگ بیست و یکم است، اظهار داشت: به تیمی که فقط زیبا بازی کند در انتها فصل جام نمی دهند.



غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد پیروزی آبی پوشان برابر سبزپوشان ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی های استقلال و ذوب آهن همیشه پربرخورد و دیدنی بوده و البته در اغلب مواقع دیدار این دو تیم پرگل به پایان می رسیده است اما این دفعه استقلال توانست از دو موقعیتی که داشت یک مرتبه بهره برده و به پیروزی برسد. ذوب آهن هم چند موقعیت داشت که با آمادگی کامل حسین حسینی دروازه بان استقلال نتوانست به گل دست پیدا کرده و کاپیتان استقلال، مهاجمان ذوب آهن را ناکام گذاشت.
وی در مورد انتقاداتی که این روزها به استقلال می شود که این تیم زیبا بازی نمی کند، اظهار داشت: چندین سال است که استقلال نتوانسته به قهرمانی در لیگ برتر برسد. آبی ها سال جاری با هدایت فرهاد مجیدی تمام تمرکزشان قهرمانی در انتها فصل است. مطمئناً به تیمی که تنها زیبا بازی کند و امتیاز نگیرد جام نمی دهند درست است استقلال نتوانسته آنطور که برخی ها می خواهند بازی کند اما موفق شده ۱۷ هفته را بدون شکست پشت سر بگذارد و این رکورد خوبی برای مجیدی و یارانش است.
فتح آبادی افزود: استقلال می تواند با همین روند به قهرمانی در لیگ برسد و در انتها جام را بالا سر برده و هوادارانش را پس از چندین سال خوشحال کند ازاین رو اعتقاد دارم به جای این که همه دنبال این باشند که چرا این تیم زیبا بازی نمی کند از استقلال حمایت کرده تا آبی ها بتوانند به آنچه که مورد نظرشان است دست یابند.
فتح آبادی در مورد عملکرد حسین حسینی و علیرضا رضایی دو دروازه بان استقلال اظهار داشت: وجود دو گلر آماده برای هر تیم یک نعمت است. استقلال از این نعمت بزرگ برخوردار می باشد و دیدیم در دو بازی گذشته این دروازه بان ها بودند که توانستند استقلال را از حذف از جام حذفی و گل خوردن برابر ذوب آهن نجات دهند. دو گلری که هر دو جوان هستند اختلافی با یکدیگر ندارند و می توانند سرمایه های خوبی برای فوتبال ایران باشند.
مهاجم پیشین استقلال در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی در یک هوای سرد برگزار می شود و بطور حتم این مورد برای استقلال دردسرساز می شود. جدال این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده ولی شرایط این فصل با لیگ های گذشته متفاوت می باشد. سرخپوشان تبریزی وضعیت خوبی در جدول ندارند و هنوز نتوانسته اند اقتدار گذشته تراکتور را به نمایش بگذارند. درست است این تیم در رده سیزدهم جدول است اما مقابل استقلال برای باخت به میدان نخواهد آمد و تلاش می کند با یک بازی انتحاری رکوردشکنی کرده و نخستین شکست را به استقلال تحمیل کند.
وی افزود: مجیدی هم می داند بازی سختی در پیش خواهد داشت او بارها تاکید کرده هر بازی وی در لیگ برتر یک فینال به حساب می آید ازاین رو تلاش می کند تا بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند. بازی خوب صالح حردانی او را امیدوار کرده که از این بازیکن بیشتر استفاده نماید. حردانی باآنکه اخیرا به جمع آبی پوشان پیوسته اما توانست مقابل ذوب آهن بازی خوبی از خود عرضه کرده و کادر فنی استقلال را امیدوار کند. آمانوف هم باآنکه دقایق کوتاهی وارد زمین شد اما همان دقایق نشان داد که با هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان می تواند یکی از بازیکنان موفق استقلال در ادامه لیگ باشد.
وی در انتها تصریح کرد: پس از صحبت های مجیدی در نشست خبری دو باشگاه در اظهارنظرهای متفاوت یکدیگر را متهم به بداخلاقی کردند. اعتقاد من این است که نباید چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ دهد. مجیدی هم باید صبورتر باشد. آرامش خویش را حفظ نموده و حالا که تیمش در بالای جدول است و هواداران انتظار قهرمانی از او دارند تمرکزش را بر روی تیمش گذاشته و اجازه ندهد این حواشی او و استقلال را از مسیر قهرمانی دور کند.


منبع:

1400/11/29
12:22:22
5.0 / 5
629
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا