حسینی:

رضایی و مهدی پور باید اخراج می شدند

رضایی و مهدی پور باید اخراج می شدند

به گزارش ساماس سرمربی پیکان به اخراج نشدن علیرضا رضایی و مهدی مهدی پور در دیدار تیمش با استقلال اعتراض کرد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در جام حذفی در نشست خبری اظهار نمود: بازی بدی نبود. جفت تیم ها برای انجام فوتبال قوی آمده بودند. برای این بازی خیلی زحمت کشیده بودیم. با وجود این که بازی بدون دلیل عقب افتاده بود، هیچ بهانه ای نیاورده بودیم. با از طرفی با این که چندین بازیکن خودمان را در این زمان از دست دادیم، برای این بازی به خوبی آماده شدیم. استقلال از بهترین تیم های ایران است. موقعیت های خوبی خلق شد. بحثی که هست در ارتباط با قضاوت مسابقه است. معمولاً درباره مسائل حاشیه ای صحبت نمی کنم. اگر دروازه بان ما بیرون از محوطه جریمه موقعیت تک به تک را با دست می زد، داور از این صحنه می گذشت؟

وی افزود: اگر بازیکن یک کارته ما، دو دفعه جلوی حمله حریف را می گرفت، داور کارت زرد دوم را نمی داد؟ داور به سادگی از این صحنه ها گذشت. بازیکن شماره ۹ استقلال دو دفعه خطای عمد کرد و جلوی حمله ما را گرفت اما داور به سادگی چشمان خویش را روی این صحنه بست. امیدوارم داورانی که ادعای زیادی دارند، یک مقدار جسارت را از فغانی یاد بگیرند. اگر فغانی در قله داوری است، جسارت دارد و به رنگ پیراهن و لوگو تیم ها اهمیت نمی دهد. دروازه بان آنها باید در دقیقه ۵۷ اخراج می شد. توپی را که در بیرون محوطه جریمه با دست گرفت، گل می شد. به سادگی حق تیم جوانی که زحمت می کشد و با کمترین قرارداد و حاشیه کار می کند، ضایع می شود.

او درباره بی دقتی بازیکنانش در موقعیت های گل اظهار داشت: بازیکنان ما با کیفیت هستند. ۲۰ روز هم بازی نکرده بودیم. جلوی تیم استقلال موقعیت ها را از دست دادند. وقتی تیمی جلوی یک تیم بزرگ موقعیت خلق می کند، به این مفهوم است که خوب عمل می کند. تیم حریف از موقعیت هایش بهتر بهره برد.

او درباره تقویت نشدن تیمش اظهار نمود: در نیم فصل نمی توانید بازیکن خوبی بگیرید. تنها تیمی که اینطور بازیکن گرفت، فولاد بود. اما تیم های خوب بازیکنان خویش را نمی دهند.




1400/11/19
23:01:37
5.0 / 5
1071
تگهای خبر: فوتبال , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا