لمپارد سرمربی اورتون شد

لمپارد سرمربی اورتون شد

به گزارش ساماس فرانک لمپارد بعنوان سرمربی تیم فوتبال اورتون انتخاب گردید.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، بر اساس گزارش رسانه ها، یک سال بعد از اخراج از چلسی، فرانک لمپارد فرصت جدیدی در لیگ برتر پیدا می کند و این بازیکن سابق چلسی بعنوان سرمربی اورتون انتخاب گردید.
این مربی ۴۳ ساله جانشین رافا بنیتز می شود که اوایل این ماه اخراج شد. جو ادواردز بعنوان دستیار سرمربی و پل کلمنت بعنوان مربی تیم به او خواهند پیوست.
لمپارد اظهار داشت: برای من افتخار بزرگی است که نماینده و مدیریت باشگاهی به اندازه و سنت باشگاه فوتبال اورتون باشم. من برای شروع بسیار تشنه هستم. بعد از صحبت با مالک، رئیس و هیئت مدیره، به شدت اشتیاق و جاه طلبی آنها را احساس کردم. امیدوارم آنها جاه طلبی من را احساس کنند.

او افزود: شما می توانید اشتیاق هواداران اورتون به باشگاه خویش را احساس کنید. این عطش بسیار مهم خواهد بود. من فکر می کنم اورتون یک باشگاه منحصر به فرد است که واقعاً می توانید درک کنید که هواداران چه چیزی را می خواهند ببینند. نخستین چیزی که آنها می خواهند مبارزه و میل است و این باید همیشه پایه و اصول ما باشد. نخستین پیام من به بازیکنان این خواهد بود که باید این کار را با هم انجام دهیم.
لمپارد که بعنوان بازیکن چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و سه بار قهرمان انگلیس شده است، دوران مربیگری خویش را در تیم دسته دومی دربی کانتی شروع کرد و در سال ۲۰۱۹ راهی چلسی شد. بعد از شروع ضعیف فصل، در ابتدای سال ۲۰۲۱ او از سمت خود برکنار و توماس توخل جانشین وی در تیم فوتبال چلسی شد.



1400/11/11
23:06:47
5.0 / 5
775
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا