پول صعود فعلا واریز نمی شود

اردوی تیم ملی فوتبال به پاداش های خود رسید

اردوی تیم ملی فوتبال به پاداش های خود رسید

ساماس: اعضای تیم ملی فوتبال ایران منتظر دریافت پاداش پیروزی های خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر است.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۶ پیروزی و یک تساوی ۱۹ امتیازی شد تا بعنوان صدرنشین گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر صعود زودهنگام خود به مهم ترین تورنمنت این رقابت ها را جشن بگیرد.
تیم ملی ایران در حالی جشن صعود خود به این رقابت ها را پنجشنبه گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق جشن گرفت که پیش از آن با دستور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور منابع مالی لازم برای پرداخت پاداش اعضای تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت تا به صورت مستقیم در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.
بخش حقوقی فدراسیون فوتبال هم از ظهر امروز با دریافت شماره حساب تمام اعضای تیم و همینطور برخی از بازیکنان که در بازی های قبلی حضور داشتند اقدامات لازم برای واریز پاداش تمام بردها را در اختیار آنها قرار دهند.
همچنین مقرر است مبلغ جداگانه ای بعنوان پاداش ویژه صعود هم به بازیکنان تیم ملی ایران در انتها دور گروهی به حساب اعضای تیم واریز شود تا ملی پوشان فوتبال ایران بهانه ای برای گلایه در صفحات شخصی خود پیدا نکنند.
وزارت ورزش و جوانان در حالی منبع مالی مورد نیاز پرداخت پاداش اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است که میزان آن به صورت شفاف مشخص نشده است تا مقدار ان چقدر است.


منبع:

1400/11/09
23:11:08
5.0 / 5
705
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا