مسئولان کشتی خوزستان بدنبال کسب میزبانی جام تختی

مسئولان کشتی خوزستان بدنبال کسب میزبانی جام تختی

سرپرست هیات کشتی استان خوزستان از درخواست میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به فدراسیون آگاهی داد.



به گزارش ساماس به نقل از فدراسیون کشتی، رمضان جمال پور سرپرست هیأت کشتی استان خوزستان با بیان این مطلب اضافه کرد: روز گذشته جلسه ای درباب درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با علیرضا دبیر رییس فدراسیون و همین طور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون داشتیم که قرار شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالاً در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در ایام ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار نماییم.
وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که بهترین سالن را انتخاب نماییم ولی شرایط سالن سازمان آب و برق به سبب داشتن سالن گرم و رستوران و هتل بهتر است و امکانات مناسب تری دارد و به سبب این که ۱۵۰ تا ۲۰۰ کشتی گیر به اضافه تیم های خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت باید میزبانی خوبی داشته باشیم.
جمال پور درباب هزینه ها و نحوه تامین آن اظهار داشت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه های برآورد شده تقریباً یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرائی به این مقدار خواهد رسید.
وی افزود: برای تامین هزینه ها هم با اسپانسرها صحبت کرده ایم و از هئیات کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.
سرپرست هیأت کشتی استان خوزستان اظهار داشت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب می باشد و بطور قطع شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در میان جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.

1400/10/30
10:46:02
5.0 / 5
999
تگهای خبر: شركت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا