سرمربی ویستا توربین تهران:

می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی نماییم

می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی نماییم

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین با اشاره به انگیزه بازیکنان گم نام خود برای دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: می خواهیم شگفتی سازی نماییم.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، میلاد بلادی در نشست خبری پیش از دیدار ویستا توربین تهران با پرسپولیس در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: پرسپولیس تیمی دارای عنوان است که در جام حذفی برای قهرمانی حرف دارد.
سرمربی ویستا توربین تهران درباره ترکیب تیمش مقابل شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کرد: شاید در این بازی بسیاری از بازیکنان جوان که در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، وارد میدان شوند و خودشان را نشان دهند تا آینده شان را رقم بزند. امیدوار هستم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوار هستم فردا بازی به شکلی باشد که مردم لذت ببرند.
وی در پاسخ به این که آیا راهکاری غیر از بازی بسته و دفاعی خواهید داشت اشاره کرد: باشگاه ما سال ۹۷ تأسیس شده است. در ۴ سال قبل از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردارست. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در ۲، ۳ سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم ها جایگاه تیم ها را مشخص می کند. امیدوار هستم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا مقابل پرسپولیس بازی خوبی کنند. امیدوار هستم در جام حذفی یک شگفتی خلق نماییم، همانطور که در سالهای قبل شگفتی به وجود بیاید.
سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین درباب بازی در ورزشگاه آزادی اشاره کرد: بازیکنان ما برای این مساله ثانیه شماری می کنند. این مساله را به فال نیک می گیریم. ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان مان دیده می شوند.
بلادی در آخر اشاره کرد: در این سال ها نخستین بار نیست که مقابل تیم های بزرگ بازی می نماییم. بازیکنان ما به بازی های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم بازی قشنگی می شود. بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند ولی امیدواریم بازیکنان مان بتوانیم خواسته های ما را اجرا کنند و مشخص شود در فوتبال با اعتماد به نفس می توانیم موفق شویم.

1400/09/29
10:27:45
5.0 / 5
856
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا